  • 1. Data: 2004-12-31 11:49:53
    Temat: Zmiana oprocentowania polisy Nordea Profit Plus
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Jeśli myślisz o korzystnym ulokowaniu oszczędności, skorzystaj z
    atrakcyjnie oprocentowanej polisy Nordea Profit Plus. Stanowi ona
    alternatywę dla tradycyjnych lokat, zapewniając jednocześnie ochronę
    ubezpieczeniową. Cała kwota Twoich oszczędności jest dodatkowo zwolniona z
    podatku Minimalna kwota, umożliwiająca otwarcie polisy, wynosi 5000 zł.

    Od 31 grudnia oprocentowanie polisy Nordea Profit Plus ulega zmianie.
    Świadczenie wypłacane z polisy, zawartej na 12 miesięcy, przy
    oprocentowaniu 5,55%, porównywalne jest z dochodem uzyskanym z lokaty
    oprocentowanej na poziomie 6,85% rocznie.

    Zapraszamy również do skorzystania z wysokooprocentowanej lokaty eDepozyt.
    Oprocentowanie eDepozytu należy do najwyższych na rynku i wynosi:

    6,00% na 6 miesięcy

    5,50% na 3 miesiące

    5,00 % na 1 miesiąc

    Zadbaj o swoje pieniądze!

  • 2. Data: 2004-12-31 12:16:14
    Od: yayco <yayco2_tnij_@_tnij_gmail.com>

    Zdarzyło się to dokładnie 2004-12-31 12:49 (a było wonczas zimno jak
    cholera), kiedy Michał 'Amra' Macierzyński myśl swoją ubrał(a) w słowa
    takie:
> [...]
    >
    > Zapraszamy również do skorzystania z wysokooprocentowanej lokaty eDepozyt.
    > Oprocentowanie eDepozytu należy do najwyższych na rynku i wynosi:

    Wiem, że się czepiam, ale czy mógłbyś takie teksty brać w cudzysłów?
    Choćby po to by je odróżnić od własnych komentarzy.

    --
    * Jak rzekł pewien klasyk: *
    */|\* "If you're so smart, why aren't you rich?" */|\*

  • 3. Data: 2004-12-31 12:20:41
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    yayco <yayco2_tnij_@_tnij_gmail.com> wrote:
    > Wiem, że się czepiam, ale czy mógłbyś takie teksty brać w cudzysłów?
    > Choćby po to by je odróżnić od własnych komentarzy.

    Ok ;) wkleilem z ich newslettera

    Zadbaj o swoje pieniądze!

  • 4. Data: 2004-12-31 13:00:39
    Od: yayco <yayco2_tnij_@_tnij_gmail.com>

    Zdarzyło się to dokładnie 2004-12-31 13:20 (a było wonczas zimno jak
    cholera), kiedy Michał 'Amra' Macierzyński myśl swoją ubrał(a) w słowa
    takie:

    > Ok ;) wkleilem z ich newslettera

    Tak sądziłem, ale w takiej, "wklejonej" wersji to wygląda jak zwykły
    spam, nieprawdaż?

  • 5. Data: 2004-12-31 13:44:08
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    yayco <yayco2_tnij_@_tnij_gmail.com> wrote:
    > Tak sądziłem, ale w takiej, "wklejonej" wersji to wygląda jak zwykły
    > spam, nieprawdaż?

    Moze i tak wyglada, ale juz nie bawmy sie w zakaz totalnej kryptoreklamy
    jak w TV, ze w zyciu nie wymienia nazwy, bo to moze byc reklama.
    Staly bywalcy i tak wiedza o co chodzi, a nowym - moze sie informacja
    przydac.
    Normalnie czekam na informacje prasowa - ale ta pewnie bedzie dopiero za
    kilka dni...

    Zadbaj o swoje pieniądze!

  • 6. Data: 2004-12-31 15:26:18
    Od: yayco <yayco2_tnij_@_tnij_gmail.com>

    Zdarzyło się to dokładnie 2004-12-31 14:44 (a było wonczas zimno jak
> [...]
    > przydac.
    > Normalnie czekam na informacje prasowa - ale ta pewnie bedzie dopiero za

    Masz rację. Szło mi nie o kryptoreklamę, ale o odróżnienie cytowań od
    zdań własnych. Korzystając z okazji - Szczęśliwego Nowego Roku!