  • 11. Data: 2009-01-30 17:26:17
    Temat: Re: Zmiana oprocentowania w mBanku
    Od: "kashmiri" <n...@n...com>

    "MarekZ" <m...@i...pl> wrote in message
    news:glv5s5$jan$1@srv.cyf-kr.edu.pl...
    > Użytkownik "Anna R." <a...@o...pl> napisał w wiadomości

    > 1 lutego może to być trudne. :-)

    A to czemu? Czyżby już nie było opcji bankomat-walizeczka-wpłatomat?

    k.

  • 12. Data: 2009-01-30 18:08:18
    Od: "MarekZ" <m...@i...pl>

    Użytkownik "kashmiri" <n...@n...com> napisał w wiadomości

    > A to czemu? Czyżby już nie było opcji bankomat-walizeczka-wpłatomat?

    Taka operacja nie mieści się raczej w pojęciu "rozsyłania".

    marekz

  • 13. Data: 2009-01-30 22:22:52
    Od: "Edward Malinowy" <e...@n...spam.pl>

    "kuba" news:glv5kq$8lt$1@news.onet.pl

    > Resztki walcza jeszcze na forum banku :)

    mRadni - fanatycy, PRowcy mBanku, mędrcy, doktorki :)

  • 14. Data: 2009-01-30 22:23:45
    Od: "Edward Malinowy" <e...@n...spam.pl>

    "Piotrek" news:glv5tl$piv$1@atlantis.news.neostrada.pl

    > A oprocentowanie kredytów? Zapomnieli ;-) ?

    Kredyty w PLN zjechały bardzo szybko w dół - chcą chyba pokazać, że jednak
    są dobrą instytucją a ta cała medialna nagonka to jakaś jedna wielka lipa :)

  • 15. Data: 2009-01-30 22:25:17
    Od: "Edward Malinowy" <e...@n...spam.pl>

    "Anna R." news:glv6ja$l5e$1@mx1.internetia.pl

    > ja też sie wynoszę

    Brawo! :)

    > 1 lutego zabieram wszystkie pieniądze i oszczędności i rozsyłam je do
    > eurobanku polbanku i zobacze jeszcze gdzie

    Rodaczce gratuluję podjęcia dobrej decyzji!
    Dodam również, że oczekujemy jej z niecierpliwością w dużej społeczności
    ludzi, którzy postanowili pożegnać się z bankozaurem :)

  • 16. Data: 2009-01-30 22:25:48
    Od: "Edward Malinowy" <e...@n...spam.pl>

    "MarekZ" news:glvfch$33n$1@srv.cyf-kr.edu.pl

    > Taka operacja nie mieści się raczej w pojęciu "rozsyłania".

    Zapewne to był skrót myślowy :)

  • 17. Data: 2009-01-30 22:43:26
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Fri, 30 Jan 2009 23:25:17 +0100, Edward Malinowy napisał(a):

    > Rodaczce gratuluję podjęcia dobrej decyzji! Dodam również, że oczekujemy
    > jej z niecierpliwością w dużej społeczności ludzi, którzy postanowili
    > pożegnać się z bankozaurem

    LOL a skąd taki aplauz i zaakceptowanie? To jest jakiś obowiązujący
    trynd, czy też wyznaczanie kierunków?

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    Lege Artis http://olgierd.bblog.pl

  • 18. Data: 2009-01-30 22:45:09
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Olgierd pisze:
    > LOL a skąd taki aplauz i zaakceptowanie? To jest jakiś obowiązujący
    > trynd, czy też wyznaczanie kierunków?

    Ponieważ bank idzie na dno więc należy mu w tym pomóc. Może wtedy ktoś
    (w banku) zrozumie, że jednak nie tędy droga. A jeśli nie zrozumie to
    tym lepiej dla wszystkich, bo będzie jeden marny bank mniej.

    --
    Mithos

  • 19. Data: 2009-01-30 22:52:35
    Od: ForALL <N...@s...info>

    Edward Malinowy pisze:
    > "Piotrek" news:glv5tl$piv$1@atlantis.news.neostrada.pl

    > Kredyty w PLN zjechały bardzo szybko w dół - chcą chyba pokazać, że jednak
    > są dobrą instytucją a ta cała medialna nagonka to jakaś jedna wielka lipa :)

    Witam,

    Widzę że wszyscy się już z tego mbanku wynoszą z oszczędnościami i chyba
    sam sie do tego będę przymierzał więc pytanie w którym banku jest teraz
    jakies sensowen konto oszczędnościowe? Myślałem o polbanku (7%) pytanie
    jak długo ale z drugiej strony dużo negatywnych opinii pojawia się w
    sieci odnośnie ich systemu online... Więc gdzie? Czy może jednak polbank?

    For@ll

  • 20. Data: 2009-01-30 22:53:28
    Od: "MarekZ" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Edward Malinowy" <e...@n...spam.pl> napisał w
    wiadomości news:glvuqa$929$4@news.interia.pl...

    > Kredyty w PLN zjechały bardzo szybko w dół - chcą chyba pokazać, że jednak
    > są dobrą instytucją a ta cała medialna nagonka to jakaś jedna wielka lipa
    > :)

    No nie tak bardzo szybko wcale. :-)

    Były już 3 obniżki stóp referencyjnych, o 25pb, potem o 75pb i jeszcze raz o
    75pb. Kredyty "zarządowe" ani drgnęły.

    Dopiero od 2 lutego tanieją o 75pb.

    Zobaczymy czy o historii mBanku będą podrozdziały w polskich podręcznikach
    marketingu i PR za 3 lata. :-)

    Akcja mStop sama z siebie do upadku banku nie ma szans doprowadzić (tzn.
    tak mi się wydaje). Zresztą na pewno nie jest to jej celem, byłoby to
    zrresztą głupim celem. Ale jeśli marketingowcy mBanku będą współpracować, to
    kto wie.

    marekz