  • 21. Data: 2009-01-30 22:56:50
    Temat: Re: Zmiana oprocentowania w mBanku
    Od: "MarekZ" <m...@i...pl>

    Użytkownik "ForALL" <N...@s...info> napisał w
    wiadomości news:gm00bf$bps$1@inews.gazeta.pl...

    > Widzę że wszyscy się już z tego mbanku wynoszą z oszczędnościami i chyba
    > sam sie do tego będę przymierzał więc pytanie w którym banku jest teraz
    > jakies sensowen konto oszczędnościowe? Myślałem o polbanku (7%) pytanie
    > jak długo ale z drugiej strony dużo negatywnych opinii pojawia się w sieci
    > odnośnie ich systemu online... Więc gdzie? Czy może jednak polbank?

    Może weź pod uwagę także Eurobank i Getin.

    marekz

  • 22. Data: 2009-01-30 23:01:28
    Od: Brzezi <b...@g...com>

    pią, 30 sty 2009 o 23:52 GMT, ForALL napisał(a):

    > sieci odnośnie ich systemu online... Więc gdzie? Czy może jednak polbank?

    Eurobank, Getin

    Pozdrawiam
    Brzezi
    --
    [ E-mail: b...@g...com ][ ]
    [ Ekg: #3781111 ][ ]

  • 23. Data: 2009-01-30 23:04:24
    Od: c...@g...com

    On 30 Sty, 23:45, Mithos <f...@a...pl> wrote:

    > Ponieważ bank idzie na dno więc należy mu w tym pomóc. Może wtedy ktoś
    > (w banku) zrozumie, że jednak nie tędy droga. A jeśli nie zrozumie to
    > tym lepiej dla wszystkich, bo będzie jeden marny bank mniej.
    To wzbudza w Tobie zadowolenie ? No cóż różne są psychiki ludzkie. Ja
    tam się bym nie ucieszył - darmowe konto, karta z bankomatem 100m od
    mieszkania - nie chciałbym tego stracić. Oczywiście oszczędności dawno
    wyprowadziłem. Ale żeby od razu bank miał od tego upaść - mam nadzieję
    że nie.

  • 24. Data: 2009-01-30 23:05:21
    Od: "Edward Malinowy" <e...@n...spam.pl>

    "Olgierd" news:pan.2009.01.30.22.43.25@rudak.org

    > LOL a skąd taki aplauz i zaakceptowanie? To jest jakiś obowiązujący
    > trynd, czy też wyznaczanie kierunków?

    He he he to trynd :) - nastały takie czasy, że jak plujesz na mBank i
    krytykujesz jego decyzje jego zarządu (IMO dość głupie) jesteś trendy,
    jazz'y itp. :D

  • 25. Data: 2009-01-30 23:09:31
    Od: "Edward Malinowy" <e...@n...spam.pl>

    "MarekZ" news:gm0037$e3h$1@srv.cyf-kr.edu.pl

    > No nie tak bardzo szybko wcale. :-)
    > Były już 3 obniżki stóp referencyjnych, o 25pb, potem o 75pb i jeszcze raz
    > 75pb. Kredyty "zarządowe" ani drgnęły.

    Na tle "prędkości" obniżek % od kredytów jaką serwował mBank ostatnimy czasy
    to ich ostatnie posunięcie mnie dość mocno zszokowało. Jeszcze trochę i będą
    tak szybno obniżać oprocentowania kredytów jak depozytów, a w przypadku tych
    drugich to mają chłopaki wprawę :)

    > Akcja mStop sama z siebie do upadku banku nie ma szans doprowadzić (tzn.
    > tak mi się wydaje).

    Ale pokaże, że na samej marce jechać ciągle nie można oraz, że klient nie
    lubi jak robi się go w przysłowiowego buca.
    IMO akcja mstop.pl zyskała tym większy poklask i rozgłos gdyż nałożyło się
    na nią kilka czynników - ot choć by oferta depozytowa mBanku i podejście do
    klienta, które od dłuższego czasy przynajmniej ze swojej perspektywy oceniam
    bardzo negatywnie.

  • 26. Data: 2009-01-30 23:13:08
    Od: "Edward Malinowy" <e...@n...spam.pl>

    "MarekZ" news:gm009h$e5l$1@srv.cyf-kr.edu.pl

    > Może weź pod uwagę także Eurobank i Getin.

    Z pierwszym nie miałem styczności, ale Getin stał się moim głównym bankiem
    po przeprowadzce z mBanku - powiem tyle, że nie żałuję decyzji. Polecam.

  • 27. Data: 2009-01-30 23:25:21
    Od: "MarekZ" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Edward Malinowy" <e...@n...spam.pl> napisał w
    wiadomości news:gm00mn$bc6$2@news.interia.pl...

> [...]
    > będą
    > tak szybno obniżać oprocentowania kredytów jak depozytów, a w przypadku

    Przy krredytach "zarządowych" była też pewna bezwładność przy podwyżkach
    oprocentowania. Choć naturalnie mniejsza.

> [...]
    > do
    > klienta, które od dłuższego czasy przynajmniej ze swojej perspektywy

    mBankowi mogłaby pomóc sytuacja na rynku walut. Ale na jego nieszczęście CHF
    właśnie jest w trakcie przebijania 3 PLN i niestety nie wygląda na to, aby
    to było jego ostatnie słowo w najbliższych miesiącach. Zatem można się
    spodziewać, że determinacja kredytobiorców będzie wzrastać. A mBank ma dość
    szczególny profil klientów. Cóż to dla nich wycofać z banku depozyty z dnia
    na dzień, to nie są 70-letnie babcie.

    A jak wskaźniki wypłacalności pójdą w kierunku środka Ziemi, bank będzie
    musiał podać to do publicznej wiadomości, zresztą insiderzy będą to wiedzieć
    wcześniej, co będzie widoczne w kursie BRE. I wtedy sytuacja banku stanie
    się naprawdę trudna. Commmerzbank jest w na tyle niekomfortowej sytuacji, że
    z nagłymi zastrzykami środków mogą być problemy.

    Oby więc ta wizja się nie sprawdziła, bo mnie byłoby gdyby ten bank musiał
    zniknąć. Zresztą tak czy inaczej nawet jakby miało się "to odbyć" to zapewne
    raczej w formie przejęcia, a nie w formie upadłości. Oby tylko Pekao tego
    nie wzięło, matkoboska. :-)

    Hej fanboye, powiedzcie coś budującego, że wszystko będzie dobrze i bank ma
    się wspaniale. ;-/

    marekz

  • 28. Data: 2009-01-30 23:28:19
    Od: sorden <s...@w...pl>

    Edward Malinowy wrote:

    > Z pierwszym nie miałem styczności, ale Getin stał się moim głównym bankiem
    > po przeprowadzce z mBanku - powiem tyle, że nie żałuję decyzji. Polecam.

    Mowisz o ROR ? Nie wyglada to za ciekawie..

    --
    in

  • 29. Data: 2009-01-30 23:28:37
    Od: "MarekZ" <m...@i...pl>

> [...]

    > będą
    > tak szybno obniżać oprocentowania kredytów jak depozytów, a w przypadku

    Przy kredytach "zarządowych" była też pewna bezwładność przy podwyżkach
> [...]

    się naprawdę trudna. Commmerzbank jest w na tyle niekomfortowej sytuacji, że
    z nagłymi zastrzykami środków mogą być problemy.

    Oby więc ta wizja się nie sprawdziła, bo mnie byłoby szkoda gdyby ten bank

  • 30. Data: 2009-01-31 00:29:02
    Od: "Marcin Wasilewski" <j...@a...pewnie.je.st>

    Użytkownik "Edward Malinowy" <e...@n...spam.pl> napisał w
    wiadomości news:gm010s$boj$1@news.interia.pl...
    > "MarekZ" news:gm009h$e5l$1@srv.cyf-kr.edu.pl

    > Z pierwszym nie miałem styczności, ale Getin stał się moim głównym bankiem
    > po przeprowadzce z mBanku - powiem tyle, że nie żałuję decyzji. Polecam.

    A mnie denerwują "dziesiątki" sms-ów które od nich spływają tygodniowo.
    Można to jakoś konfigurować, które zdarzenia mają być raportowane, a które
    nie?