  • 41. Data: 2009-01-31 11:53:16
    Temat: Re: Zmiana oprocentowania w mBanku
    Od: "Edward Malinowy" <e...@n...spam.pl>

    "Marcin Wasilewski" news:gm0600$cu1$1@news.task.gda.pl

    > A mnie denerwują "dziesiątki" sms-ów które od nich spływają
    tygodniowo.
    > Można to jakoś konfigurować, które zdarzenia mają być raportowane, a które
    > nie?

    Uff aż mi ulżyło, że nie "doczepiałem" sobie usług SMS do konta :)

  • 42. Data: 2009-01-31 11:55:27
    Od: "Edward Malinowy" <e...@n...spam.pl>

    "JanKo" news:gm0tfo$6o1$1@inews.gazeta.pl

    > Nie wiem skąd te wszystkie narzekania i lamenty?

    Może dlatego, że ludzie nie lubią jak ich się robi w przysłowiowego buca...

    > Ja jestem z konta w mBanku zadowolony ale przyznać muszę że jestem starym
    wyjadaczem. Mam
    > tam konto już od 3 miesięcy i potrafię zrobić przelew np. do Pocztowego.
    > Podobno do innych banków też można. Czytam grupę i czasami dociera do
    > mnie nawet 10% tego co ludzie piszą ;-)

    Bo do robienia przelewów (płacenie rachunków, allegro itp.) to konto w
    mBanku jest bardzo dobre.

  • 43. Data: 2009-01-31 11:56:30
    Od: "Edward Malinowy" <e...@n...spam.pl>

    "Olgierd" news:pan.2009.01.31.08.16.18@rudak.org

    > Nie lubię banków, które się krzykliwie licytują na procenty.

    Pamiętaj - banki, które się licytują nie są "uczciwe" i na pewno mają
    problemy z płynnością! ;)

  • 44. Data: 2009-01-31 11:57:26
    Od: "Edward Malinowy" <e...@n...spam.pl>

    "kuba" news:gm1bsv$v79$2@news.onet.pl

    > Czyli norma jest robienie w konia kredytobiorcow ,oferowanie psich lokat
    > i marnie oprocentowanych kont?
    > Trzeba siedziec cicho i nie okazywac swojego niezadowolenia?

    Dla włodarzy mBanku i ludzi ślepo zapatrzonych w jego ofertę IMO było by to
    na rękę.

  • 45. Data: 2009-01-31 11:58:12
    Od: "Edward Malinowy" <e...@n...spam.pl>

    "kuba" news:gm1c59$v79$3@news.onet.pl

    > Najlepiej oprocentowane lokaty walutowe.Lokaty zlotowkowe w
    > czolowce.Darmowe konto internetowe i bdb dzialajace.
    > Co jest tym bagnem?

    Może Twój przedmówca to pracownik konkurencji i robi tutaj czarny PR :)

  • 46. Data: 2009-01-31 12:30:37
    Od: kuba <k...@k...onet.pl>

    Edward Malinowy pisze:

    > Bo do robienia przelewów (płacenie rachunków, allegro itp.) to konto w
    > mBanku jest bardzo dobre.

    Pod jednym warunkiem.Jesli da sie te konto zasilic.Co tydzien jestem w
    centrum handlowym z wplatomatem mBanku.No 8 prob udalo mi sie ostatnio
    tylko raz wplacic tam gotowke.Wieczna awaria w niedziele popoludniu.

    Tak wiec nie powiedzialbym ze mBank i jego konto jest bardzo dobre ;)

  • 47. Data: 2009-01-31 16:38:29
    Od: "ls" <n...@n...pl>

    Uzytkownik MarekZ napisal:
    > Taka operacja nie mieści się raczej w pojęciu "rozsyłania".

    A to czemu?
    Jeśli posłuży się np. mężem jako kurierem? ;)

    --
    pozdr.
    ls

  • 48. Data: 2009-01-31 16:45:38
    Od: "ls" <n...@n...pl>

    Uzytkownik Olgierd napisal:
    > (...)
    > Nie lubię banków, które się krzykliwie licytują na procenty.

    A ja uwielbiam trzymac w takich pieniazki :)
    Zas na eMaxach+ zostawilem 4 x 0.50zl - niech sie ciesza osadem
    Na mBank nie ma co sie obrazac, narzekac i likwidowac darmowe konto - moze
    kiedys znow zrobia wolte, jak z darmowymi przelewami?
    --
    pozdr.
    ls

  • 49. Data: 2009-01-31 16:54:43
    Od: "ls" <n...@n...pl>

    Uzytkownik ForALL napisal:
    > Witam,
    > Widzę że wszyscy się już z tego mbanku wynoszą z oszczędnościami i chyba
    > sam sie do tego będę przymierzał więc pytanie w którym banku jest teraz
    > jakies sensowen konto oszczędnościowe? Myślałem o polbanku (7%) pytanie
    > jak długo ale z drugiej strony dużo negatywnych opinii pojawia się w
    > sieci odnośnie ich systemu online... Więc gdzie? Czy może jednak
    > polbank?

    Mam PB, nad GB sam sie zastanawiam.
    PB jest darmowy (prowadzenie, przelewy, karta), TOiP to raptem 2 strony.
    Przez internet obslugiwalny zwykle miedzy 6.00 a 19.00 - wtedy raczej
    dziala ;)
    Obsluga przez net niefajna, ale przecietny czlowiek (np. ja) daje rade.
    Na KO jeszcze 7%, wiec korzystam, poki czas...
    --
    pozdr.
    ls

  • 50. Data: 2009-01-31 17:42:31
    Od: Boguś <t...@w...pl>

    kuba napisał:

    > Dlaczego ten bank popełnia samobojstwo?

    To nie jeszcze samobójstwo, to tyko drgawki przedśmiertelne ;)

    --
    Boguś