  • 51. Data: 2009-01-31 18:00:25
    Temat: Re: Zmiana oprocentowania w mBanku
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Sat, 31 Jan 2009 12:56:30 +0100, Edward Malinowy napisał(a):

    > Pamiętaj - banki, które się licytują nie są "uczciwe" i na pewno mają
    > problemy z płynnością!

    Nawet nie w tym rzecz. Po prostu wolę dyskrecję i umiar. Jakieś Eurobanki
    to nie dla mnie zabawa.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    Lege Artis http://olgierd.bblog.pl

  • 52. Data: 2009-01-31 18:54:04
    Od: Radek Wroclawski <r...@n...pl>

    Edward Malinowy pisze:
    > "kuba" news:gm1c59$v79$3@news.onet.pl
    > Może Twój przedmówca to pracownik konkurencji i robi tutaj czarny PR :)
    tak się składa, że pracownik jednej ze spółek Getinu, więc znam
    mechanizmy od środka ;-)

    Sorry, ale jak bank wstrzymuje działanie jednej spółki córki na 2
    tygodnie (zakaz podpisywania jakichkolwiek umów i urlop przymusowy) po
    to, aby zebrać kasę na inną spółkę córkę to ja się zastanawiam czy to
    jest poważny bank czy może warzywniak...

    Jedyne co jest dobre w Getinie to lokaty, które wiadomo w jakim celu cą
    potrzebne. Z resztą ostatnio nawet w lokatach bank zaczął fundować różne
    haczyki... Cała reszta oferty - bez komentarza...

  • 53. Data: 2009-01-31 19:18:00
    Od: "MarekZ" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Radek Wroclawski" <r...@n...pl> napisał w wiadomości

    > haczyki... Cała reszta oferty - bez komentarza...

    Że co? Jedna z najlepszych KK na rynku i "brak komentarza"?

    W piątek przetestowałem zdolność Getinu do udzielania kredytów na konkretne
    sumy, do wtorku teoretycznie ma być decyzja kredytowa, zobaczymy. :-)

    marekz

  • 54. Data: 2009-01-31 20:29:37
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Fri, 30 Jan 2009 23:52:35 +0100, w <gm00bf$bps$1@inews.gazeta.pl>, ForALL
    <N...@s...info> napisał(-a):

    > sieci odnośnie ich systemu online... Więc gdzie? Czy może jednak polbank?

    Jako przechowalnia pieniędzy polbank jest świetny.

  • 55. Data: 2009-02-01 00:11:28
    Od: Schliesky <t...@m...pl>

    Edward Malinowy wrote:
    > Marku! - nie mam szklanej kuli :) Ale czy będzie dobrze? - ja mam taką
    > nadzieję (nadzieją matką...) a co do mBanku to powiem tylko tyle, że dobrze
    > by było jak by większość banków w PL miała serwisy transakcyjne zbliżone
    > właśnie do niego :)

    Dokładnie, interfejs funkcjonalny i jak sytuacja przypili to można się
    dobić nawet z opery mini.

    Jak nawet taki leń jak ja powolutku zaczyna się rozglądać za oferta
    innych banków, to mBankowcy powinni się trochę zastanowić...

    --
    Pozdrawiam, *Schliesky*
    email: schliesky at gmail

  • 56. Data: 2009-02-01 07:59:31
    Od: "JanKo" <b...@m...tu>

    Agent kuba nadaje:

    > Pod jednym warunkiem.Jesli da sie te konto zasilic.Co tydzien jestem w
    > centrum handlowym z wplatomatem mBanku.No 8 prob udalo mi sie ostatnio
    > tylko raz wplacic tam gotowke.Wieczna awaria w niedziele popoludniu.

    Ale kto wpłaca co niedzielę gotówkę na własne konto (sprawdzić czy nie
    ksiądz) zamiast czekać na przelewy od paraf... kontrahentów?

    > Tak wiec nie powiedzialbym ze mBank i jego konto jest bardzo dobre ;)

    A ja powiedziałbym. Skoro tak naciskasz to nawet teraz widzę więcej
    jasnych stron ;-)
    Jeśli ktoś tak jak ja wykorzystuje konto do zakupów, przelewów to już
    jest BARDZO dobrze. Jeśli ktoś potrzebuje kredytu lub super lokaty to
    mBank również działa BARDZO dobrze... w promowaniu świadomości istnienia
    usług innych banków. ;-)

  • 57. Data: 2009-02-01 12:30:15
    Od: Radek Wroclawski <r...@n...pl>

    MarekZ pisze:
    > Że co? Jedna z najlepszych KK na rynku i "brak komentarza"?
    dobra to ona jest tylko z jednego powodu - przelewy z rachunku karty.

    Najwyraźniej za dużo osób z tego nie korzysta skoro bank nadal utrzymuje
    tę funkcjonalność. A nie korzysta dlatego, że nie ma W OGÓLE obsługi
    internetowej i aby wykonać przelew trzeba zasuwać do oddziału własnego
    banku. Franczyzowe placówki chyba nadal nie mogą wykonywać takich
    przelewów, a może się coś zmieniło?

  • 58. Data: 2009-02-01 12:56:57
    Od: "MarekZ" <m...@i...pl>

> [...]
    > internetowej i aby wykonać przelew trzeba zasuwać do oddziału własnego
    > banku. Franczyzowe placówki chyba nadal nie mogą wykonywać takich

    Najprawdopodobniej tylko to, że nie jest to dostępne przez internet jest w
    stanie utrzymać tę funkcjonalność przy życiu. Z punktu widzenia banku jest
    to w końcu kompletnie nieopłacalne, no chyba że jednak nie doceniam ludzkiej
    głupoty. Co do placówek franczyzowych, nie wiem jak jest, ja używam
    normalnych oddziałów banku.

    Z niejednym bankiem już miałem do czynienia i na niejednej płaszczyźnie,
    wiadomo że zawsze się da do czegoś przyczepić. Jednak napisanie, że Getin to
    badziewie jest w mojej opinii kompletnym nieporozumieniem. W istocie uważam
    ten bank za jeden z najlepszych (z całą pewnością mieści się u mnie w Top-2)
    pod względem całości oferty obecnie w PL (z wyłączeniem ofert private
    bankingu).

    Co do funkcjonowania holdingu jako całości nie mogę się wypowiedzieć, bo nie
    znam tych spraw od wewnątrz. Standing finansowy Getin Banku i Noble Banku
    jest mi znany o tyle o ile da się coś wywnioskować z publikowanych
    komunikatów oraz z zachowania kursu. Nie tylko LC umoczył w nieruchomości,
    ale pamiętajmy, że raczej jesteśmy już bliżej niż dalej końca tego kryzysu.

    Napisałem kilka miesięcy temu, że uważam, iż z pewnością nie upadnie żaden
    pl-bank w ciagu najbliższego roku. Być może obecnie można by się zastanawiać
    czy któregoś z banków nie wykluczyć z tej "pewności", jednak na pewno nie
    byłby to w mojej subiektywnej ocenie Getin.

    Nie dziwię się jednak Twojej opinii. Od wewnątrz chyba każde przedsięwzięcie
    wygląda badziewnie. Zrozumiałem to jak posłuchałem opowiadań znajomych
    pracujących w Ernst&Young, Deloitte czy tam Price Waterhouse jeszcze przed
    tymi wszystkimi jajami, czyli kiedy większośc podchodziła do nich z naleznym
    mistycyzmem. Nie mówiąc już o tym jak to wygląda w pomniejszych podmiotach.
    :-)

    marekz

  • 59. Data: 2009-02-01 19:01:43
    Od: Karol Y <k...@o...pl>

    > Najlepiej oprocentowane lokaty walutowe.Lokaty zlotowkowe w
    > czolowce.Darmowe konto internetowe i bdb dzialajace.
    > Co jest tym bagnem?

    W Getinie, do RORa istnieje zapis - wypłata gotówkowa do 1 tys. - 4zł.
    To jest prowizja za wypłate z bankomatu czy co to jest?

    --
    Mateusz Bogusz