  • 1. Data: 2009-05-04 16:55:30
    Temat: Zmiana prowizji GETIN BANK
    Od: "Anna R." <a...@o...pl>

    Getin przysłał mi listem zmiane prowizji

    nie wiem od kiedy wchodzi nie chce mi sie czytać

    jedyne draństwo które zauważyłem to:

    minimalna kwota transakcji bezgotówkowych w ciągu miesiąca zwalniająca z
    opłaty za kartę to 300 zł ( a było 100)

    czyli jak sie nie wyrobi bezgotówkowo 300 zł - to wtedy kasują - 5 zł

    co wy na to?

    __________ Informacja programu ESET Smart Security, wersja bazy sygnatur wirusów 3832
    (20090206) __________

  • 2. Data: 2009-05-04 17:27:55
    Temat: Re: Zmiana prowizji GETIN BANK
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "Anna R." news:gtn78o$em9$1@mx1.internetia.pl

    > co wy na to?

    A my na to Anno R.:
    1. Temacik był już poruszony na grupie :)
    2. Getin to dobra oferta jako "konto - skarbonka"
    3. Rezygnacja z karty debetowej jest banalnie prosta - jedna wizyta w
    oddziale, 2 - 3 minuty przy stoliczku, dwa podpisy i... i mamy darmowe konto
    nadal :)

    Pozdrawiam serdecznie.

  • 3. Data: 2009-05-04 17:38:33
    Od: Marcin Mokrzycki <m...@p...pl>

    On Mon, 4 May 2009 18:55:30 +0200, Anna R. wrote:

    > co wy na to?

    Było, a nawet było, że było.

    --
    Marcin Mokrzycki
    gg:659336 o2:mmokrzycki

  • 4. Data: 2009-05-04 17:48:31
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "Marcin Mokrzycki" news:13ox6od0nfamx.728btsfc1d0s$.dlg@40tude.net

    > Było, a nawet było, że było.

    No to teraz chyba nie pozostaje nam nic innego jak oczekiwać na post z
    zapytaniem:

    "Wybaczycie?" :)

  • 5. Data: 2009-05-11 08:57:12
    Od: "Ania" <a...@i...pl>