  • 11. Data: 2003-08-27 11:26:27
    Temat: Re: Zmiana w PKO
    Od: "K" <k...@W...pl>

    > Wczoraj otworzyłem e-konto w Lukasie, wszystko za darmo, jedynie wypłata w
    > kasie 5 zl, 2000 dziennie na Vise Elektron, dostęp przez inet ...
    > Mam nadzieje, ze czegos w taryfie nei przeoczyłem :)

    Nie wiem czy to sie zmienilo (pewnie nie) ale chyba przeoczyles oplate za
    wznownie (po roku) karty Visa

  • 12. Data: 2003-08-27 13:09:30
    Od: Jarek Andrzejewski <j...@d...com.pl>

    On Wed, 27 Aug 2003 13:07:41 +0200, "Adam" <e...@i...pl>
    wrote:

    > Mam rachunek w banku ale potrzebuję konta "fizycznego" aby te pieniądze np.
    >wyciągać a w kartom za bardzo nie wierzę

    Lukas. Ale brak zaufania do bankomatu będzie Cię kosztował 2 złote za
    wypłatę :-)
    --
    Jarek Andrzejewski

  • 13. Data: 2003-08-29 08:33:36
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    K wrote:

    > Nie wiem czy to sie zmienilo (pewnie nie) ale chyba przeoczyles
    > oplate za wznownie (po roku) karty Visa

    VE jest na 2 lata. Toteż opłata (10 PLN) będzie po 2 latkach :-)))

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn