  • 1. Data: 2002-01-22 08:32:32
    Temat: Zmiana z BPH PBK na .. no właśnie.
    Od: "Karol" <k...@w...pl>

    Cześć.
    Poczytałem sobie wasze wcześniejsze posty i jest sporo osób
    wkurzonych jak ja nowa tabelą opłat.
    Konto w PBK mam od kilku lat, w tym umowe debetową.
    Teraz moim głównym jest M-bank, a PBK potrzebne jest do wybierania
    gotówki z bankomatu + debet ot kilkaset zł miesięcznie na parę dni.
    Teraz szukam nowego banku- z bankomatami i minimalnymi opłatami za
    prowadzenie konta.
    Jeśli znaleźliście taki to dajcie znać.
    Ja na razie byłem w PKOBP -trochę stałem
    w BŚ
    i chcę iść do Kredyt Banku.
    Karol

  • 2. Data: 2002-01-22 09:02:03
    Temat: Re: Zmiana z BPH PBK na .. no właśnie.
    Od: "Artur O." <r...@w...pl>

    Użytkownik "Karol" <k...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > gotówki z bankomatu + debet ot kilkaset zł miesięcznie na parę dni.
    > Teraz szukam nowego banku- z bankomatami i minimalnymi opłatami za

    Bardzo dobry jest Lukas Bank i eKonto.
    Niektore Euronety i wszystkie BZWBK za darmo. Dostep przez Internet do
    konta, token 30 zl, darmowe przelewy, 0 zl prowadzenie konta.
    1 % prowizji za debet oprocentowany na 19.9 %
    AO

  • 3. Data: 2002-01-22 10:22:17
    Od: "Roski" <r...@w...pl>

> [...]
    > prowadzenie konta.
    > Jeśli znaleźliście taki to dajcie znać.
    > Ja na razie byłem w PKOBP -trochę stałem

    Zdecydowanie polecam Fortis Bank z jego e-Pakietem. Wystarczy, ze bedziesz wpłacał
    300 zł
    miesiecznie, płacisz 8 zl miesiecznie i masz do dyspozycji wszystkie bankomaty na
    całym świecie bez
    prowizji

  • 4. Data: 2002-01-22 11:12:52
    Od: "Krzysiek" <K...@w...pl>

    Użytkownik "Roski" <r...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    wpłacał 300 zł
    > miesiecznie, płacisz 8 zl miesiecznie i masz do dyspozycji wszystkie

    Z tą bezprowizyjnością wypłat z bankomatów to byłbym ostrożny, bo ten bank
    odbija to sobie na niekorzystnych kursach wymiany walut obcych (były kiedyś
    informacje i porównania na e-banki.pl oraz w rzeczpospolitej).

  • 5. Data: 2002-01-22 19:40:10
    Od: k...@i...pl

> [...]
    300 zł
    > miesiecznie, płacisz 8 zl miesiecznie i masz do dyspozycji wszystkie bankomaty na

    Bankomaty zagraniczne często pobierają sobie opłatę za transakcję np 1%.
    mk

  • 6. Data: 2002-01-24 12:00:55
    Od: "Julian Glowniak" <j...@1...com.pl>

    > Bardzo dobry jest Lukas Bank i eKonto.
    > Niektore Euronety i wszystkie BZWBK za darmo. Dostep przez Internet do
    > konta, token 30 zl, darmowe przelewy, 0 zl prowadzenie konta.
    > 1 % prowizji za debet oprocentowany na 19.9 %

    Tez polem Lukasa tyle ze dodam ze po pokazaniu kwitka z PBK lukas da Ci taka
    sama pozyczke bez zbednych formalnosci (oczywiscie trzeba zamknac w pbku)

    Julek