  • 1. Data: 2004-11-19 09:51:14
    Temat: Zmiana z emax na emax+
    Od: k...@p...onet.pl

    Czy jest możliwa zmiana typu konta np. z emax na emax+ bez potrzeby otwierania
    emax+ i zamykania emax?

  • 2. Data: 2004-11-19 10:17:29
    Temat: Re: Zmiana z emax na emax+
    Od: A_Zet <a...@p...onet.pl>

    Dnia 19 Nov 2004 10:51:14 +0100, k...@p...onet.pl napisał(a):

    >Czy jest możliwa zmiana typu konta np. z emax na emax+ bez potrzeby otwierania
    >emax+ i zamykania emax?

    Nie ma najmniejszej potrzeby, istnieja o b o k a nie z a m i a s t.
    To nie jest najlepszy srodek antykoncepcyjny czyli szklanka wody.

    --
    Adek
    http://adek124.republika.pl/

  • 3. Data: 2004-11-19 10:29:45
    Od: k...@p...onet.pl

    Czyli jak nie ma potrzeby to znaczy że można czy nie można :).
    Kowaliki

  • 4. Data: 2004-11-19 11:37:02
    Od: "Zeus" <z...@f...de>

    > Czyli jak nie ma potrzeby to znaczy że można czy nie można :).
    > Kowaliki

    Można otworzyc maksymalnie 3 rachunki emax+ i mozna miec dalej emax. Mozna
    tez nie miec emax+ i miec emax.

  • 5. Data: 2004-11-20 17:42:20
    Od: "niusowe" <n...@o...pl>

    Użytkownik "Zeus" <z...@f...de> napisał w wiadomości
    > Użytkownik <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Można otworzyc maksymalnie 3 rachunki emax+ i mozna miec dalej emax.
    > Mozna tez nie miec emax+ i miec emax.

    lol uśmiałem się do łez prawie czytając ten wątek. pytanie jakie padło to -
    czy jest możliwa ZMIANA typu konta.

    pozdro
    jotka