  • 11. Data: 2004-05-21 20:43:25
    Temat: Re: Zmiany w KK BPH
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > wobec mnie wymagali. Przeniesc chcialem VC Lucasa z dosc duzym limitem
    > splacana w 100%. Argumentem bylo ze jestem dla nich "nieznanym" klientem
    bo
    > nie mialem wczesniej nic wspolnego z BPH.

    To chyba im się nie spodobałeś. Byłam w identycznej sytuacji (też
    "nieznana") i nie było żadnych problemów.

    --
    Jeżeli możesz-pomóż: www.pmm.org.pl

    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 12. Data: 2004-05-21 21:09:45
    Od: Marcin Nowakowski <m...@i...usunto.pl>

    Dnia 2004-05-21 11:08, Użytkownik JaKi napisał:

    > "Sprawdź, jaką kartę podstawową możesz otrzymać u nas, rezygnując z
    > posiadanej karty kredytowej w innym banku"

    Tak jak ktoś już pisał, jeśli spłacasz w całości - dostajesz jako
    drugą, jeśli się kredytujesz - oddajesz.

    --
    Marcin Nowakowski
    MCR@IRC, ICQ UIN: 53375070, GG: 1824096, GSM: +48 504 583105

  • 13. Data: 2004-05-27 11:14:30
    Od: "Tomasz Waszczynski" <w...@w...org>

    > Durny argument. I to durny do kwadratu. Przede wszystkim bank ma prawo
    > wystawić Bankowy Tytuł Egzekucyjny i jest on skuteczny po nadaniu klauzuli
    > wykonalności. Po kiego grzyba im weksel? Przecież tytułem egzekucyjnym
    > (wierzytelności z niego wynikającą) też mogą handlować.

    Tytułem egzekucyjnym nie, bo jest nim BTE. Dopiero tytuł wykonawczy będzie
    stanowił podstawę do dokonania przelewu wierzytelności.

    --
    Pozdrawiam,
    Washko

  • 14. Data: 2004-05-27 16:13:47
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Tomasz Waszczynski" <w...@w...org> napisał w wiadomości

    > Tytułem egzekucyjnym nie, bo jest nim BTE. Dopiero tytuł wykonawczy
    będzie
    > stanowił podstawę do dokonania przelewu wierzytelności.

    Faktycznie uprościłem. BTE staje się tytułem wykonawczym po uzyskaniu
    klauzuli wykonalności. A to jest z reguły formalność.