  • 11. Data: 2009-06-20 13:26:19
    Temat: Re: Zmiany w KK Polbank
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Krzysiek pisze:
    > nie na każdej, tylko na tej najdroższej jest 1%, na innych mniej albo
    > w ogóle (Polbank dzieciom nie ma zwrotu, ani opłaty za ubezpieczenie)

    Ta najdroższa jest najsensowniejsza. Najlepsze bonusy.

    > Jeśli będziesz wypłacał niewielkie kwoty ale często (np. tak, żeby
    > zawsze mieć przy sobie 20 eur w gotówce, ale nie dużo więcej) to
    > dobry.

    Bez przesady. Nie sądzę abym wypłacał więcej niż kilka razy, więc
    zastanawiam się czy się tym w ogóle przejmować.

    > KK Polbank są nadal bez chipów. (chyba, że właśnie teraz zmienili?)

    Bo niestety KK Citi (aktualnie moja główna) to do płatności w walucie
    innej niż PLN chyba się nie nadaje :)

    --
    Mithos

  • 12. Data: 2009-06-20 13:28:05
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Sat, 20 Jun 2009 12:10:12 +0200, Przemyslaw Kwiatkowski napisał(a):

    > Jeśli jest obowiązkowe, to można na to spojrzeć tak: Jeśli spłacamy
    > wszystko w gp, to w przypadku Golda jest 1% zwrotu, a 0,1% biorą za
    > ubezpieczenie, czyli de facto jest 0,9% zwrotu.

    Warto dodać, że to płatne ubezpieczenie to "na życie", czyli gwarancja
    spłaty zadłużenia na karcie (hmm ciekawe czemu nie dorzucili "od utraty
    pracy"? ;-)

    > Ale i tak w Aliorze lepiej... 1% zawsze bez kombinacji...

    Ale u srebrnego Aliora ubezpieczenia gorsze. Nawet złoty Alior jakby
    mniej wypasiony chyba.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    << reklama >> potrzebny fotograf we Wrocławiu? <<
    << http://zaklad.foto-krzyki.pl >>

  • 13. Data: 2009-06-20 13:29:32
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Przemyslaw Kwiatkowski pisze:
    > Ale i tak w Aliorze lepiej... 1% zawsze bez kombinacji... :-)

    Ale te sms na KK Polbanku to jest coś czego mi zawsze brakowało. O ile
    faktycznie działa to tak, że po każdej transakcji na bieżąco
    otrzymujemy, w rozsądnym czasie, odpowiednie info.

    Z naciskiem na "w rozsądnym czasie" czyli ok max 1h od zakupu.

    --
    Mithos

  • 14. Data: 2009-06-20 13:47:55
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "Mithos" <f...@a...pl> wrote in message news:h1io8d$mkd$2@news.onet.pl...

> [...]
    > w rozsądnym czasie, odpowiednie info.
    >
    > Z naciskiem na "w rozsądnym czasie" czyli ok max 1h od zakupu.

    SMS przychodzi nie pozniej niz 3 sekundy od wydruku slipa. Mi ostatnio nie
    dotarl gdy rezerwowalem hotel, hotel zrobil preautoryzacje i nic nie
    przyszlo, nie przyszlo takze przy rejestracji transakcji. Ale sa to
    jednostkowe przypadki.

    MK

  • 15. Data: 2009-06-20 14:05:16
    Od: Przemyslaw Kwiatkowski <m...@m...waw.pl>

    Mithos wrote:

    > Pytanie do Polbankowców i Aliorowców : wybieram się niebawem poza
    > granice kraju. Czego lepiej używać ? KK Allior czy KK Polbank ?

    Oczywiście Polbank. Robiłem kiedyś test i kurs Aliora nie wyszedł jakiś
    strasznie tragiczny, ale i tak do Polbanku się nie umywa. :-)

    > Nie mam żadnej z nich, a skoro Polbank teraz na każdej karcie ma 1%
    > zwrotu (na każdej jaką mogę nabyć) to mogę wyrobić dowolną.

    Najlepiej zrób MC Aliora i Visę Polbanku, a pozostałych kart się
    pozbądź. Ten duet zapewni Ci bezpieczeństwo na wypadek awarii jednego z
    systemów i da to co najlepsze - czyli świetne kursy zagranicą (Polbank)
    i cashback bez ograniczeń (Alior).

    A tak przy okazji: jeśli dobrze rozumiem, to wg. nowej taryfy za zakupy
    zagranicą Polbank nie tylko policzy po super kursie, ale jeszcze do tego
    dopłaci cashback. Żyć nie umierać! :-)

    > Będę pewnie także wypłacał gotówkę i do tego mam debetówkę Aliora -
    > dobry to jest pomysł ?

    Do tego to najlepsza jest karta podpięta do rachunku w danej walucie.
    No, ale jeśli już musi być ze złotówek - to chyba raczej Polbank
    (kursy). W przypadku małych wypłat rolę mogą odgrywać opłaty za wypłatę
    zagranicą - nie znam ich.

    --
    MiCHA

  • 16. Data: 2009-06-20 16:00:27
    Od: Krzysiek <k...@o...pl>

    On 20 Cze, 16:05, Przemyslaw Kwiatkowski <m...@m...waw.pl> wrote:
    >W przypadku małych wypłat rolę mogą odgrywać opłaty za wypłatę
    > zagranicą - nie znam ich.
    W Polbanku jest to 10 PLN.

  • 17. Data: 2009-06-20 16:05:43
    Od: "RK" <b...@o...pl>

> [...]
    > dotarl gdy rezerwowalem hotel, hotel zrobil preautoryzacje i nic nie
    > przyszlo, nie przyszlo takze przy rejestracji transakcji. Ale sa to

    Czy te smsy trzeba jakoś aktywować? Kilka dni temu dostałem kartę Polbank
    Era, wczoraj zrobiłem kilka transakcji i do tej pory żadnego smsa nie
    przysłali.

  • 18. Data: 2009-06-20 16:09:30
    Od: "RK" <b...@o...pl>

    > Polbank wydaje jeszcze karty bez chipów ?

    Mi kilka dni temu przysłali bez chipa.

  • 19. Data: 2009-06-20 16:43:39
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "RK" <b...@o...pl> wrote in message

    > Czy te smsy trzeba jakoś aktywować? Kilka dni temu dostałem kartę Polbank
    > Era, wczoraj zrobiłem kilka transakcji i do tej pory żadnego smsa nie
    > przysłali.

    Mi wpisali mumer z "0" na poczatku... i tez nie dochodzily... po interwencji
    poprawili i teraz hulaja :).

    MK

  • 20. Data: 2009-06-21 13:01:58
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Fri, 19 Jun 2009 20:35:19 +0200, krzysztofsf napisał(a):

    > Zadzwonilem
    > TOiP dla nowowydanych kart - i oplaty i cashaback od transakcji
    >
    > Zapewne dotychczasowi posiadacze otrzymaja nowa TOiP i dopiero wtedy
    > beda musieli rezygnowac.

    Hehe, ja zaś zadzwoniłem i dowiedziałem się, że od 16 czerwca mam zwrot
    tego 1% na każdej transakcji. Niczego nie muszą mi przysyłać, nic nie
    muszę zamawiać.

    Ten bank jest wesolutki jak komedia slapstikowa.