  • 1. Data: 2008-12-13 11:21:31
    Temat: Zmiany w Planecie
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    No, to chyba juz zbyt daleko idaca ostroznosc...

    Od 12 stycznia 2009 r. kod SMS niezbędny przy logowaniu do Pl@net i
    BiznesPl@net!

    W celu podniesienia poziomu bezpieczeństwa transakcji ulega zmianie sposób
    logowania i autoryzacji transakcji dla klientów korzystających z hasła
    maskowanego i kodów SMS.
    Bardzo prosimy o sprawdzenie, czy Państwa numer telefonu komórkowego do
    otrzymywania kodów SMS zapisany w systemie bankowości internetowej jest
    aktualny. Numer można sprawdzić w zakładce Inne > Kody SMS > Telefon do
    kodów SMS.

    Więcej informacji w module korespondencji Pl@net/ BiznesPl@net oraz na
    stronie www w dziale aktualności.

    MK

  • 2. Data: 2008-12-15 07:31:39
    Temat: Re: Zmiany w Planecie
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Sat, 13 Dec 2008 12:21:31 +0100, MK napisał(a):
    > No, to chyba juz zbyt daleko idaca ostroznosc...
    > Od 12 stycznia 2009 r. kod SMS niezbędny przy logowaniu do Pl@net i
    > BiznesPl@net!

    Heh, pomyśleć że jak ich opuszczałem to już wtedy uważałem ich konto za
    skrajnie niewygodne w użytkowaniu... Teraz to już faktycznie zaczynają
    przeginać :>

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944
    (c) Tomasz Olbratowski 2004

  • 3. Data: 2008-12-15 08:25:39
    Od: Pete <n...@n...com>

    Jacek Osiecki pisze:

    > Heh, pomyśleć że jak ich opuszczałem to już wtedy uważałem ich konto za
    > skrajnie niewygodne w użytkowaniu...

    Opuszczałeś, bo pod operą nie działał certyfikat ;)
    W nowej ersji Pl@net nie jest taki zły.

    > Teraz to już faktycznie zaczynają
    > przeginać :>

    Cóż, chcą wydawać $$$ na SMS-y do logowania, ich sprawa.
    Trochę to będzie niewygodne, ale z drugiej strony jest ING, który SMS
    wysyła wybiórczo :)

    --
    Pete

  • 4. Data: 2008-12-15 20:20:58
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Mon, 15 Dec 2008 09:25:39 +0100, Pete napisał(a):
    > Opuszczałeś, bo pod operą nie działał certyfikat ;)

    Nie - bo pod linuxem nie działał :)
    Pod operą to nawet nie próbowałem używać...

    > W nowej ersji Pl@net nie jest taki zły.

    Ciekawe czy zaczął w ogóle funkcjonować pod linuxem ;)

    > Cóż, chcą wydawać $$$ na SMS-y do logowania, ich sprawa.

    Tylko dla użytkowników może to być nieco niewygodne...

    > Trochę to będzie niewygodne, ale z drugiej strony jest ING, który SMS
    > wysyła wybiórczo :)

    Fakt, rozwiązanie ING bije na głowę wszystkie bankogłupoty ;)

    Pozdrawiam,

  • 5. Data: 2008-12-15 21:08:58
    Od: Pete <n...@n...com>

    Jacek Osiecki pisze:

    > Ciekawe czy zaczął w ogóle funkcjonować pod linuxem ;)

    Ja regularnie używam pod Safari na maczku - nie ma żadnych problemów.
    No może poza tym, że muszę używać kodów SMS - bo aplikacja do obsługi
    ichniejszego dongla USB z podpisem wymaga MSWin.

    --
    Pete

  • 6. Data: 2008-12-16 20:25:27
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "Pete" <n...@n...com> wrote in message

    > Cóż, chcą wydawać $$$ na SMS-y do logowania, ich sprawa.
    > Trochę to będzie niewygodne, ale z drugiej strony jest ING, który SMS
    > wysyła wybiórczo :)

    A moze jednak chca zachecic do korzystania z urzadzen kryptograficznych :).
    Ciekawe czy ten SMS bedzie sluzyl rowniez do zatwierdzania operacji podczas
    calej sesji...

    MK

  • 7. Data: 2008-12-18 21:30:16
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    > Ciekawe czy ten SMS bedzie sluzyl rowniez do zatwierdzania operacji
    > podczas
    > calej sesji...

    I sie wyjasnilo...

    "Autoryzacja transakcji
    Autoryzacja transakcji będzie przebiegać tak jak dotychczas tj. z
    wykorzystaniem kodu SMS, jednak od 12 stycznia 2009 roku zamiast jednego
    kodu SMS wykorzystywanego do zatwierdzenia wszystkich dyspozycji składanych
    od zalogowania do wyjścia z systemu, dla każdej autoryzowanej transakcji
    otrzymają Państwo oddzielny kod SMS."

    MK