  • 21. Data: 2010-11-02 17:33:11
    Temat: Re: Zmiany w Polbanku
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Tue, 02 Nov 2010 16:57:46 +0100, glaukonWYTNIJTO napisał(a):

    > Ech, gnębi nas zły Greczyn i kosmopolityczna plutokracja. Czy normalne
    > ROR-y automatycznie stają się mistrzowskie po 6 złotych? Co to jest
    > konto pomocnicze? Bo oszwiście mocne bym zostawił.

    Mistrzowski to ROR z 3% i płatną kartą jak nie zrobisz 5 transakcji na m-
    c. Pomocnicze to ROR bez % i bez karty do darmowych przelewów przez
    internet czyli do obsługi Mocnych.

    Xenocide

  • 22. Data: 2010-11-02 17:35:21
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...info>

    W dniu 2010-11-02 18:31, xbartx pisze:

    > Muszę to sprawdzić, bo ostatnio nie miałem takiej możliwości, ale coś
    > przegapiłem.

    I saldo też można sprawdzić dla wszystkich podpiętych rachunków.

  • 23. Data: 2010-11-02 18:29:20
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Tue, 02 Nov 2010 09:41:21 +0100, Kamil Jońca napisał(a):

    Z tego, co wyczytałem właśnie w pdfie dostępny po zalogowaniu się do
    konta, to że konto oszczędnościowe zostaje na takich samych zasadach i
    będzie można z niego korzystać, ale nie będzie już go można zakładać.
    Czyli jeżeli mamy do niego podpiętą kartę debetową, to chyba tylko
    wystarczy zrezygnować z mistrzowskiego i założyć ten zwykły pomocniczy i
    będziemy posiadali taką samą funkcjonalność jak przed zmianami.
    Jutro jak będę miał czas to spróbuje się czegoś dowiedzieć w oddziale.

    Xenocide

  • 24. Data: 2010-11-02 18:35:26
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...info>

    W dniu 2010-11-02 19:29, xbartx pisze:

> [...]
    > wystarczy zrezygnować z mistrzowskiego i założyć ten zwykły pomocniczy i
    > będziemy posiadali taką samą funkcjonalność jak przed zmianami.

    1. Ale nowo założonego pomagającego chyba nie podepniesz do debetówki,
    bo do tego rachunku karty nie są oferowane. Więc debetówka zostanie
    podpięta tylko pod oszczędzający.

    2. Nie będziesz mieć automatycznych przelewów jak
    gotówkowy<->oszczędzający. Szkoda, bo całkiem to było przydatne. Nigdy
    nadmiar nie leżał na gotówkowym.

  • 25. Data: 2010-11-02 18:49:12
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Tue, 02 Nov 2010 19:35:26 +0100, Wojciech Nawara napisał(a):

> [...]
    >
    > 2. Nie będziesz mieć automatycznych przelewów jak
    > gotówkowy<->oszczędzający. Szkoda, bo całkiem to było przydatne. Nigdy

    To już zależy co komu jest potrzebne i jak używa konta. Dla mnie to w
    zupełności wystarcza. Używam ich debetówki tylko do sporadycznego
    płacenia w sieci np. bilety w easyjet lub również sporadycznego
    wybierania większych pieniędzy na wakacjach i w zasadzie tylko tyle.
    Jeżeli coś leży to raczej na Mocnych. ROR tylko potrzebny do przelewów do
    czego Pomocnicze idealnie się nada. Mistrzowskie nie dla mnie. Ogólnie
    jestem zadowolony, że nie popsuli oferty w moim przypadku oczywiście.

    Xenocide

  • 26. Data: 2010-11-02 18:57:03
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...info>

    W dniu 2010-11-02 19:49, xbartx pisze:

    > To już zależy co komu jest potrzebne i jak używa konta.

    Right. Ale piszesz, że będziemy posiadali tę samą funkcjonalność z
    pomagającym zamiast mistrzowskiego (gotówkowego), a to nieprawda. Ktoś
    gotów uwierzyć, więc głośno oponuję. :-)

  • 27. Data: 2010-11-02 18:59:54
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Tue, 02 Nov 2010 19:57:03 +0100, Wojciech Nawara napisał(a):

    > Right. Ale piszesz, że będziemy posiadali tę samą funkcjonalność z
    > pomagającym zamiast mistrzowskiego (gotówkowego), a to nieprawda. Ktoś
    > gotów uwierzyć, więc głośno oponuję. :-)

    Ano fakt.

    Xenocide

  • 28. Data: 2010-11-03 07:32:08
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Jak widać nie tylko zmiany w ofercie szykują się w Polbanku ale być może
    zmieni się i właściciel.

    http://www.parkiet.com/artykul/7,981579.html

    --
    xbartx

  • 29. Data: 2010-11-03 08:13:47
    Od: Piotr Gałka <p...@C...pl>

    Użytkownik "Wojciech Nawara" <u...@n...info> napisał w wiadomości

    > 2. Nie będziesz mieć automatycznych przelewów jak
    > gotówkowy<->oszczędzający. Szkoda, bo całkiem to było przydatne. Nigdy
    > nadmiar nie leżał na gotówkowym.

    A mnie się wydawało że to nikomu do niczego się nie przyda (na gotówkowym
    miałem zawsze 0).
    P.G.

  • 30. Data: 2010-11-03 09:08:51
    Od: luc <b...@g...net>

    Wczoraj przeszedłem się to Polbanku, Rachunek Pomagający już założony.
    Mistrzowskiego na razie nie zamykałem, bo na razie bezpłatne jest.
    Debetówkę mam podpiętą do konta oszczędnościowego, a odnawia mi się
    ona w grudniu tego roku. Pani w oddziale zapewniła, że teraz przyślą z
    chipem, będzie już autoryzacja pinem. I skoro jest podłączona do konta
    oszczędnościowego, to tak zostanie. Reasumując - jak ktoś ma konto
    oszczędnościowe, to może zamówić/przepiąć kartę debetową do niego i da
    się mieć kartę debetową bez płacenia za mistrza...

    PS Pani zapytana o zmianę właściciela Polbanku zrobiła dość nietęgą
    minę...

    pzdrwm
    luc

    http://skocz.pl/earphorny - co mi w uchu siedzi...