  • 11. Data: 2023-02-23 15:58:25
    Temat: Re: Zmiany w iKO?
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Wed, 22 Feb 2023 16:40:53 +0100, cef napisał(a):

    > Czyli nie mamy tak samo.

    Ja tam się cieszę, bo nie muszę się ponownie logować, choć po prawdzie, jak
    mam cos robić z obligacjami, idę od razu na
    'https://www.obligacjeskarbowe.pl/'.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: gtracz64[NA]gmail.com

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 12. Data: 2023-02-23 16:17:10
    Od: Mac Ka <m...@i...pl>

    środa, 22 lutego 2023 o 16:40:54 UTC+1 cef napisał(a):
    > Czyli nie mamy tak samo.
    > Bo u mnie są linki po kliknięciu w zakładkę, ale
    > musiałbym się ponownie logować.

    Z tego co pamiętam trzeba odklikać jakąś zgodę. Wtedy masz bezpośredni dostęp.

    MK