  • 1. Data: 2005-06-30 08:40:02
    Temat: Zmiany w składzie Zarządu Inteligo Financial Services
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    W dniu 28 czerwca 2005 r. Zwyczajne Walne Zgromadzenie Inteligo Financial
    Services S.A. przyjęło sprawozdanie finansowe za 2004 rok i udzieliło
    skwitowania władzom Spółki z działalności w 2004 roku. Jednocześnie z dniem
    odbycia ZWZ wygasły mandaty wszystkim członkom Zarządu IFS SA.
    http://banki.prnews.pl/index.php/12348

    Zadbaj o swoje pieniądze!

  • 2. Data: 2005-06-30 12:34:27
    Od: "@dams" <a...@S...onet.pl>

    >W dniu 28 czerwca 2005 r. [...] wszystkim członkom Zarządu IFS SA.

    i o tym mamy dyskutować tutaj ....bez obrazy Miachał musisz się bardziej
    postarać ;]]

    PS. Nie jest to zaczepka, zwyczajnie od jakiegoś czasu wątki Michała nie są
    rozwijane

    pozdrawiam

    --
    www.kredyt.org.pl

  • 3. Data: 2005-06-30 17:21:52
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    @dams wrote:
    > i o tym mamy dyskutować tutaj ....bez obrazy Miachał musisz się
    > bardziej postarać ;]]

    No ostatnio nie mam czasu, zeby podopisywac.
    Ale zwracam uwage na to, ze wyczyszono caly stary zarzad, wprowadzono jedna
    pania, ktora ni cholery mi nie pasuje do profilu IFS. Czy to czasem nie
    bedzie oznaczac wchloniecia IFS przez PKO BP?

    Zadbaj o swoje pieniądze!