  • 1. Data: 2010-02-16 07:36:51
    Temat: Znajdź różnice ;) KK EB kaufland
    Od: orcio <o...@N...pl>

    Jak to w "konkursach" TV bywa znajdź różnicę w podanych linkach:
    http://tiny.pl/hms3b
    http://tiny.pl/hms3z

    a tak serio zamówiłem sobie ostatnio kartę kredytowa EB kaufland i nie
    potrafię znaleźć konkretnej informacji czy nadal mogę otrzymać 60zł w
    bonach kaufland po 3 krotnym zapłaceniu tą karta w sklepach kaufland.
    to jest w zasadzie moje pytanie do grupy poniżej to opis sytuacji z okienka.
    W ogóle samo "poproszenie" banku o tą KK było przez panienkę z okienka
    traktowane jak zbrodnia. Najpierw ściemniała coś o tym ze tą kartę
    wycofują no to się jej zapytałem czy oferta na stronie internetowej jest
    aktualna to zmieniła śpiewkę na to ze są opłaty za kartę jak sie nie
    wykonuje płatności i że lepiej wziąć zwykłą KK EB co oczywiście jest
    nieprawdą bo KK EB kaufland przez pierwszy rok jest całkowicie za darmo.
    Potem zaczęły się przepychanki co do limitu. Na dzień dobry dała mi
    oświadczenie o zobowiązaniach w innych bankach itp. z kwotami które
    wzięła z sufitu i próbowała mi wmówić np. ze jak mam telefon komórkowy
    to jest to dodatkowa opłata stała (a prepaid to co opłata stała?) no ale
    wytłumaczyłem jej że podpiszę oświadczenie zgodnie ze stanem który ja
    uważam za faktyczny bo może mieć to wpływ na przyznanie limitu na to
    otrzymałem odpowiedz widzi pan limit i tak sie nie zmienił, a zauważyłem
    że pani wpisuje go z ręki. Z tego co wiem to decyzja i tak nie jest od
    razu tylko po weryfikacji. No i to tyle moich żali.

    orcio

  • 2. Data: 2010-02-16 07:46:34
    Temat: Re: Znajdź różnice ;) KK EB kaufland
    Od: "Szymon" <wiad_usuń@o2.pl>

    Użytkownik "orcio" <o...@N...pl> napisał w wiadomości
    > a tak serio zamówiłem sobie ostatnio kartę kredytowa EB kaufland i nie
    > potrafię znaleźć konkretnej informacji czy nadal mogę otrzymać 60zł w
    > bonach kaufland po 3 krotnym zapłaceniu tą karta w sklepach kaufland.

    Wyobrażasz to sobie tak: płacisz 3 razy za zapałki i dają bony na 60zł?
    Z tego co wiem to bony są tylko przy wyrobieniu, a karta jest faktycznie
    marna. Ani Kaufland ani Eurobank specjalnie jej nie promują. Lepszym wyborem
    byłaby PremiumClub - tylko w grudniowej promocji zarobiłem na niej ponad
    300zł.

  • 3. Data: 2010-02-16 07:59:58
    Od: "Valdi" <V...@v...pl>

    "Szymon" news:hldig7$4ck$1@news.dialog.net.pl

    > Z tego co wiem to bony są tylko przy wyrobieniu, a karta jest faktycznie
    > marna. Ani Kaufland ani Eurobank specjalnie jej nie promują.

    Pomijam już kwestie, że tak naprawdę klient nic nie zyskuje płacą tą kartą
    (bony na dzień dobry? - IMHO za mało). Wychodzi na to samo co byśmy płacili
    zwykłą debetówką bądź kredytówką.
    Jak by dawali jakiś upust powyżej jakiejś kwoty zakupów było by ok
    Bony za wykręcenie jakiegoś pułapu kwotowego to było by ok.
    I inne życzenia.

  • 4. Data: 2010-02-16 09:07:46
    Od: "yoss" <y...@w...pl>

    Użytkownik "Szymon" <wiad_usuń@o2.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > marna. Ani Kaufland ani Eurobank specjalnie jej nie promują. Lepszym
    > wyborem byłaby PremiumClub - tylko w grudniowej promocji zarobiłem na niej

    a tam nie było przypadkiem 5% cashback, ale nie więcej niż 50 zł?

  • 5. Data: 2010-02-16 09:15:39
    Od: orcio <o...@N...pl>

    Szymon pisze:
> [...]
    > byłaby PremiumClub - tylko w grudniowej promocji zarobiłem na niej ponad

    Nie wiem jak jest dlatego pytam tyle jest napisane na stronie, a w
    zasadzie było. Nigdzie nie znalazłem regulaminu promocji itp. Karta ma
    być dywersyfikacją plastiku w portfelu i tyle.

    orcio

  • 6. Data: 2010-02-17 20:38:46
    Od: "Anna" <a...@o...pl>

    dzisiaj w eurobanku sprawdzone

    bank wycofał się i nie wydaje już kart kredytowych Premium Club

    chyba za duzo dopłacali do interesu :)

  • 7. Data: 2010-02-18 16:18:23
    Od: orcio <o...@N...pl>

    Anna pisze:
    > dzisiaj w eurobanku sprawdzone
    > bank wycofał się i nie wydaje już kart kredytowych Premium Club
    > chyba za duzo dopłacali do interesu :)

    Na stronie mają jeszcze tą kartę w ofercie, mnie "panienka z okienka"
    wpierała ze kaufland wycofują, ale wniosek przyjęła jak się jej
    zapytałem czy strona internetowa jest nieaktualna. Na ten moment (po
    tygodniu) KK EB kaufland jest w systemie online, plastiku jeszcze poczta
    nie dostałem.

    orcio

  • 8. Data: 2010-02-18 16:29:46
    Od: orcio <o...@N...pl>

    Anna pisze:
    > dzisiaj w eurobanku sprawdzone
    > bank wycofał się i nie wydaje już kart kredytowych Premium Club
    > chyba za duzo dopłacali do interesu :)

    Na stronie mają jeszcze tę kartę w ofercie, mnie "panienka z okienka"