  • 1. Data: 2002-06-14 15:54:40
    Temat: Znikające bankomaty Euronetu
    Od: <m...@p...onet.pl>

    Coraz mniej jest bankomatów Euronetu w Polsce. We Wrocławiu zniknęły dwa przy
    LUKAS BANKU - ul. Szewska i ul. Legnicka. A w spisie mbanku nadal te urządzenia
    istnieją. Gdzie mogę znależć aktualną listę bankomatów Euronetu? Czy
    rzeczywiście liczba się zmniejsza? Czy firma ta przeżywa jakiś kryzys? Czy
    wkrótce zostanie zlikwidowana cała sieć?

  • 2. Data: 2002-06-14 16:01:40
    Temat: Re: Znikające bankomaty Euronetu
    Od: "MM" <s...@y...it>

    W Szczecinie tez jeden wyparowal - na ul. Wojska Polskiego przy sklepie
    Lucynka&Paulinka. W spisie tez jest..
    MM

  • 3. Data: 2002-06-14 16:04:58
    Od: "Jarosław Popiel" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "MM" <s...@y...it> napisał w wiadomości
    > W Szczecinie tez jeden wyparowal - na ul. Wojska Polskiego przy sklepie
    > Lucynka&Paulinka. W spisie tez jest..

    Ja pisalem jakis tydzien temu o Kielcach - to samo - zniknol z centrum
    miasta ;-(

    --
    JaKi

  • 4. Data: 2002-06-14 16:38:46
    Od: "Robert" <mKarta@kasuj-to_wp.pl>

    m...@p...onet.pl <m...@p...onet.pl> wrote:

> [...]
    > bankomatów Euronetu? Czy rzeczywiście liczba się zmniejsza? Czy firma
    > ta przeżywa jakiś kryzys? Czy wkrótce zostanie zlikwidowana cała sieć?

    Zbliżają się wakacje, bankomaty pojechały odpocząć - nad morze. Są w
    Pobierowie, Kołobrzegu, itp.

    http://www.cafe.mbank.com.pl/php/read.php3?f=1&i=316
    75&t=31663

  • 5. Data: 2002-06-14 17:02:03
    Od: "Sebastian Marian" <s...@w...pl>

    Ponoc w ramach akcji wakacyjne, zostanie sezonowo uruchomione kilka
    bankomatow Euronetu nad morzem. Mysle, ze tam trzeba szukac tych zagubionych
    bankoamtow. Swoj droga jest to troche dziwne, ale moze mam jakies
    uzasadnienie ekonomiczne, ze bankomaty znikaja w jednym miejscu a pojawiaja
    sie z nienacka w innym. A bankomaty nad morzem i w gorcah to napewno sie
    przydadza bo Miedzyzdrojach byly glownie BGZ (kolo Ambera) i Kredyt banku, a
    tak dojdzie kilka nowych, niestety tylko do wrzesnia:)
    Sebastian

  • 6. Data: 2002-06-14 17:07:30
    Od: "Mateusz Muun" <m...@m...net.no.spam.please>

    "Robert" <mKarta@kasuj-to_wp.pl> wrote in message

    > Zbliżają się wakacje, bankomaty pojechały odpocząć - nad morze. Są w
> [...]
    Powiedzialbym bardziej, ze pojechaly dorabiac sezonowo!

  • 7. Data: 2002-06-14 17:15:35
    Od: "Robert" <mKarta@kasuj-to_wp.pl>

    "Mateusz Muun" <m...@m...net.no.spam.please> wrote in message

    > Powiedzialbym bardziej, ze pojechaly dorabiac sezonowo!

    No fakt :)
    Chyba ze im kabelka nie podłączą ...

  • 8. Data: 2002-06-14 17:23:56
    Od: <w...@p...onet.pl>

  • 9. Data: 2002-06-14 19:36:27
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    "Sebastian Marian" <s...@w...pl> writes:

    > sie z nienacka w innym. A bankomaty nad morzem i w gorcah to napewno sie
    > przydadza bo Miedzyzdrojach byly glownie BGZ (kolo Ambera) i Kredyt banku, a

    i PKOBP.

    MJ