  • 1. Data: 2004-08-24 19:08:07
    Temat: Zniknelo zlecenie w VWBanku
    Od: "Janusz Plantagenet" <j_plantagenet@WYTNIJ_TOo2.pl>

    Witam

    Ten bank zaczyna mnie niepokoic. Niedosc, ze jego najwiekszym minusem jest
    "offlinowosc" to jeszcze dzis patrze, a tu zlecenie zlozone w lipcu na
    pazdziernik, ktore caly czas bylo widoczne jako aktywne, dzis zniknelo. To
    jest normalna zgroza! To ja mam sprawdzac bank czy wykonuje moje
    zlecenia???!!! Ja mam ich pilnowac??? To przeciez wlasciwie po zlozeniu
    zlecenia i przyjeciu go przez bank ja powinienem o nim zapomniec!

    Pozdrawiam
    Janusz

  • 2. Data: 2004-08-26 17:39:19
    Temat: Re: Zniknelo zlecenie w VWBanku
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Janusz Plantagenet" <j_plantagenet@WYTNIJ_TOo2.pl> napisał w
    wiadomości news:cgg3mr$8bn$1@inews.gazeta.pl...
> [...]
    > zlecenia???!!! Ja mam ich pilnowac??? To przeciez wlasciwie po zlozeniu
    > zlecenia i przyjeciu go przez bank ja powinienem o nim zapomniec!

    Przy podgladzie music zaznaczac np 60 dni do tylu lub wiecej, bo system
    wyswietla po dacie zlozenia zlecenia, a nie po faktycznej dacie z jaka
    bedzie wykonywane zlecenie (ot takie udogodnienie, na ktore nikt by nie
    wpadl)

  • 3. Data: 2004-08-26 17:58:21
    Od: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl>

    In article <cgl76l$njf$1@news.onet.pl>, Krzysztof wrote:

> [...]
    > wyswietla po dacie zlozenia zlecenia, a nie po faktycznej dacie z jaka
    > bedzie wykonywane zlecenie (ot takie udogodnienie, na ktore nikt by nie

    Czy jest bank (w Polsce), który obsługę przez internet ma gorszą od
    vw?

    Renata

  • 4. Data: 2004-08-27 08:16:59
    Od: Daniel Karasek <a...@b...pl>

    Był 24 sierpień (wtorek) gdy o godzinie 21:08 *Janusz Plantagenet*
    napisał(a) :

> [...]
    > zlecenia???!!! Ja mam ich pilnowac??? To przeciez wlasciwie po zlozeniu
    > zlecenia i przyjeciu go przez bank ja powinienem o nim zapomniec!

    no to ja też popsiocze na ten bank (choć jest pare rzeczy które mi się
    podobają) :
    jak nie bedziesz miał środków na koncie a minie termin realizacji zlecenia
    stałego to nie otrzymasz żadnej informacji że takie zlecenie nie zostało
    zrealizowane-odrzucone. Tak jakby nic się nie stało :D

    Daniel
    "kto pod kimś dołki kopie ten ma łopatę"

  • 5. Data: 2004-08-27 09:40:47
    Od: Daniel Karasek <a...@b...pl>

  • 6. Data: 2004-08-28 08:35:24
    Od: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl>

    In article <s...@1...acn.waw
    .pl>,
    Renata Gołębiowska wrote:

    > Czy jest bank (w Polsce), który obsługę przez internet ma gorszą od
    > vw?

    Z braku innych kandydatur przyznaję vw palmę pierwszeństwa w
    badziewności internetowego interfejsu.

    Renata
    i 20 długości geograficznej wschodniej
    wylosowałem Polskę

  • 7. Data: 2004-08-30 09:59:35
    Od: Jarek Dukat <p...@x...xx>

    Renata Gołębiowska wrote:

    > Z braku innych kandydatur przyznaję vw palmę pierwszeństwa w
    > badziewności internetowego interfejsu.

    Cos sie tak zapieklila na ten bank? Nie podoba sie to zamknij rachunek i
    daj sobie spokuj. Przeciez ta Twoja krucjata juz sie zaczyna smieszna
    robic (bo nudna jest juz od dawna).

    Pozdr.
    JD

  • 8. Data: 2004-08-30 10:10:45
    Od: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl>

    In article <cgutoe$pt9$2@korweta.task.gda.pl>, Jarek Dukat wrote:

    > Cos sie tak zapieklila na ten bank? Nie podoba sie to zamknij rachunek i
    > daj sobie spokuj. Przeciez ta Twoja krucjata juz sie zaczyna smieszna
    > robic (bo nudna jest juz od dawna).

    Dziękuję za radę. Pozwól, że i ja coś poradzę: nie podoba się, to daj
    sobie spokÓj z moimi postami (dwie rady w jednym).

    Renata

  • 9. Data: 2004-08-30 10:24:12
    Od: Daniel Karasek <a...@b...pl>

    Był 30 sierpień (poniedziałek) gdy o godzinie 11:59 *Jarek Dukat*
    napisał(a) :

    > Cos sie tak zapieklila na ten bank? Nie podoba sie to zamknij rachunek i
    > daj sobie spokuj. Przeciez ta Twoja krucjata juz sie zaczyna smieszna
    > robic (bo nudna jest juz od dawna).

    też mnie zastaniawia ten VW bank.
    Jego klienci to same fanatyczne sktajności.
    Jeden wielbiciel się uciszył, a tu masz ... kolejny kwiatek.
    Niech ktoś może inwigiluje ludzi otwierających konta w VW bo mogą być
    skrajnie niebezpieczni.

    Daniel
    jeżeli masz nierówną końcówkę na rachunku,
    to przelej ją ;) każdy grosz się liczy ;)
    59 2130 0004 3001 0255 2537 0001

  • 10. Data: 2004-08-30 11:06:06
    Od: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl>

    In article <1...@...w.e.r.t.y>, Daniel Karasek wrote:

    > też mnie zastaniawia ten VW bank.
    > Jego klienci to same fanatyczne sktajności.

    Bo to ten bank budzi takie skrajne emocje:) Albo go kochasz albo
    nienawidzisz:) I dobrze, bo najgorzej to jak do czegoś ludzie
    podchodzą z obojętnością:) Produkt musi budzić emocje. Na tym polega
    marketing. Nie ważne źle czy dobrze, ważnie, żeby o nas mówili.
    Podejrzewam, że taka jest strategia vw:)