  • 1. Data: 2009-09-21 20:18:33
    Temat: Znikneły pieniądze
    Od: "Damian_niusy" <n...@p...onet.pl>

    Witam,

    Zrobiłem dzisiaj wcześnie rano przelew z Polbanku do Eurobanku i kasa
    zniknęła, z Polbanku wyszła a do Eurobanku nie doszła.

    Gdzie najpierw składać reklamacje w Polbanku czy Euronaku.
    Nie wiem co robić bo pierwszy raz mam taki przypadek że zaginęły pieniądze.

    Damian

  • 2. Data: 2009-09-21 20:22:36
    Temat: Re: Znikneły pieniądze
    Od: "jk" <j...@w...pp>

    > Gdzie najpierw składać reklamacje w Polbanku czy Euronaku.

    ???
    BAnk ma 3 dni robocze

    jk

  • 3. Data: 2009-09-21 20:34:11
    Od: BK <b...@g...com>

    On 21 Wrz, 22:22, "jk" <j...@w...pp> wrote:

    > ???
    > BAnk ma 3 dni robocze
    >
    > jk

    Dlaczego akurat 3? I z czego to Twoim zdaniem wynika? :)

    Bo AFIR nie ma terminu wynikajacego z przepisow [dopiero ma byc:P].

  • 4. Data: 2009-09-21 20:36:23
    Od: "Damian_niusy" <n...@p...onet.pl>

    Użytkownik "jk" <j...@w...pp> napisał w wiadomości

    > ???
    > BAnk ma 3 dni robocze

    Jaja sobie robisz zemnie czy co ? gdzie ty tu widzisz jakieś 3 dni

    § 8 Ogólne zasady dysponowania Rachunkami

    4. Bank wykonuje dyspozycje płatnicze złożone przez Klienta bez zbędnej
    zwłoki, jednak nie później niż w następnym Dniu roboczym przypadającym po
    dniu wskazanym w dyspozycji.

    5. Dyspozycje złożone przez Klienta, których wykonanie przypada na dzień
    inny niż Dzień roboczy, są wykonywane w najbliższym Dniu roboczym
    następującym po tym dniu.

    § 10 Wypłaty

    3. Klient może zlecać dyspozycje realizacji przelewu:
    a) przez Serwis Telefoniczny Polbank24,
    b) przez Bankowość Internetową Polbank24,
    c) osobiście w placówce Banku.

    4. Bank realizuje polecenie przelewu, o ile:
    a) na obciążanym Rachunku znajduje się wystarczająca ilość środków na
    dokonanie transakcji oraz na pokrycie należnej Bankowi z tego tytułu
    prowizji lub opłaty oraz

    b) Bankowi zostaną przedstawione informacje oraz dokumenty niezbędne do
    wykonania przelewu.

  • 5. Data: 2009-09-21 20:50:14
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    "Damian_niusy" <n...@p...onet.pl> writes:

> [...]
    >
    > 5. Dyspozycje złożone przez Klienta, których wykonanie przypada na dzień
    > inny niż Dzień roboczy, są wykonywane w najbliższym Dniu roboczym

    To tez "srednio" korzystnie, mozna zlecic przelew na dzien X
    (odpowiednio wczesniej), a i tak bank moze go nie wykonac w terminie.
    Jesli bank nie zobowiazuje sie do wykonywania przelewow w terminie
    zleconym przez klienta (zakladajac oczywiscie odpowiednio wczesniejsze
    zlozenie zlecenia, np. nawet poprzedniego dnia) to jest to jakas usluga
    ponizej standardu, niepelnowartosciowa czy cos w tym stylu.
    --
    Krzysztof Halasa

  • 6. Data: 2009-09-21 21:16:40
    Od: Animka <animka@to...nie.ja.wp.pl>

    Damian_niusy pisze:
    > Witam,
    >
    > Zrobiłem dzisiaj wcześnie rano przelew z Polbanku do Eurobanku i kasa
    > zniknęła, z Polbanku wyszła a do Eurobanku nie doszła.

    Pewnie nie zaksiegowali jeszcze i będziesz miał na koncie dopiero jutro.

    Jak dokonałam przelewu z Polbanku do ING Banku w nocy i dzisiaj po 15-stej
    pieniądze były już na koncie.
    Prawdopodobnie przelew wyszedł z Polbanku o godzinie 8 rano.

    > Gdzie najpierw składać reklamacje w Polbanku czy Euronaku.
    > Nie wiem co robić bo pierwszy raz mam taki przypadek że zaginęły pieniądze.

    Nie zaginęły. Nie mają prawa zaginąć.

    --
    animka

  • 7. Data: 2009-09-21 22:28:38
    Od: buraxta <b...@g...com>

    Damian_niusy wrote:
    > Gdzie najpierw składać reklamacje w Polbanku czy Euronaku.
    > Nie wiem co robić bo pierwszy raz mam taki przypadek że zaginęły pieniądze.

    Jeśli zaginęły to chyba na policję? :)

    --
    |=> GG: 421503
    |=> b...@g...com

  • 8. Data: 2009-09-22 00:02:31
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Damian_niusy wrote:

> [...]
    >
    > 4. Bank wykonuje dyspozycje płatnicze złożone przez Klienta bez zbędnej
    > zwłoki, jednak nie później niż w następnym Dniu roboczym przypadającym po

    No to przecież wykonał. kasa wyszła. Zmieścił się w "następnym dniu
    roboczym"? Zmieścił.

  • 9. Data: 2009-09-22 11:15:33
    Od: "jacko" <s...@t...com>

    > Jeśli zaginęły to chyba na policję? :)

    Policja nie pomoze. Tylko specjalna komisja sledcza.
    Skontaktuj sie jak najszybciej z jakims poslem ze swojego okregu wyborczego,
    oni wiedza jak w sejmie stworzyc nowa komisje sledcza. Sprawa jest powazna,
    powiedzialbym nawet ze wagi panstwowej (bank ukradl obywatelowi przelew!!!)
    wiec na pewno cie od razu posluchaja. Efekt murowany.

  • 10. Data: 2009-09-22 14:34:40
    Od: Peet <w...@a...com>

    On 2009-09-21 22:18, Damian_niusy wrote:

    > Zrobiłem dzisiaj wcześnie rano przelew z Polbanku do Eurobanku i kasa
    > zniknęła, z Polbanku wyszła a do Eurobanku nie doszła.

    Ile liter było w tytule przelewu?