  • 11. Data: 2005-06-09 16:20:07
    Temat: Re: Zniknęły pieniądze z przelewu INTELIGO
    Od: "Grupy onet" <f...@p...onet.pl>

    Użytkownik "nod" <n...@U...op.pl> napisał w wiadomości
    news:d8981d$46s$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > Lub w ogóle z braku banku pośredniczącego, jeżeli nadawca przelewu zlecił
    > go w banku będącym "bankiem korespondentem" dla naszego PKO BP.

    Ale oba przelewy wykonywała ta sama osoba dzien po dniu
    Napisala mi ze transakcja byla bez banku posredniczacego
    i ze pokryla koszty przelewu.
    Zglosilem ten fakt w inteligo moze gdzies nastapil blad w ksiegowaniu?
    Grzes

  • 12. Data: 2005-06-09 22:13:37
    Temat: Odp: Zniknęły pieniądze z przelewu INTELIGO
    Od: "bclz" <n...@i...pl>

    Użytkownik Grupy onet <f...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:d87m2k$o0u$...@n...onet.pl...
    > Witam
    > Czlowiek z niemiec wplacil mi na konto 46 EURO
    > Pieniazki wplynęły ale zamiast 46 euro zrobilo sie 36 euro
    > - 11,99 opłaty
    > Opłatę jeszcze przezyje ale te 10 EURO mi si enie podoba
    > Napisalem do wplacajacego na co on mi przeslal zrzut ekranu z konta na
    > ktorym widac 46 EURO
    > ktos ma pomysl co z tym zrobic?
    > Czy to on powinien reklamowac czy tez ja?
    > Dziekuje za pomoc
    Opłaty bankowe. Są po stronie wychdozącej - Niemcy i przychodzącej - Polska.
    a jak bedizesz musiał zrobic kiedys transfer rzpez grancię na ieduze
    pieniadze (bodajżę do 100 euro na miesiąc) to www.moneybookers.com

  • 13. Data: 2005-09-21 11:40:01
    Temat: Re: Odp: Zniknęły pieniądze z przelewu INTELIGO
    Od: --- konrad --- <m...@U...NUMBERSpl>

    bclz napisał(a):

    > a jak bedizesz musiał zrobic kiedys transfer rzpez grancię na ieduze
    > pieniadze (bodajżę do 100 euro na miesiąc) to www.moneybookers.com

    a z czego to ograniczenie wynika? nie zauwazylem nic w regulaminie, a i
    wysylalem wieksze kwoty.

    --
    Konrad