eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiZniknięte konta w BZWBK24
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 13

  • 11. Data: 2002-01-05 17:30:40
    Temat: Re: Zniknięte konta w BZWBK24
    Od: "Krzysztof Legat" <k...@p...onet.pl>


    Użytkownik "Grzes" <p...@k...net.pl> napisał w wiadomości
    news:a12noh$7b4$1@news.tpi.pl...
    > Łukasz, nie zawsze wystarczy prośba o ponowną replikację klienta, czasami
    > konieczy jest telefon do Poznania żeby "dowiązać" rachnek do danego
    klienta
    > bo często jest rachunek w bazie danych ale nie jest przywiązany do danego
    > klienta
    >
    > Grześ vel portos
    >

    Witam kolegow!
    Jak dobrze, ze pracuje w oddziale bylego WBK i nie mam takich problemow
    (a przynajmniej nic takiego jeszcze mi sie nie zdarzylo). ;-)))

    Pozdrawiam

    --
    Krzysztof Legat

    "Moim honorem jest wiernosc"





  • 12. Data: 2002-01-05 21:40:45
    Temat: Re: Zniknięte konta w BZWBK24
    Od: "Łukasz Dąbrowski" <w...@k...pl>

    Użytkownik "Grzes" <p...@k...net.pl> napisał w wiadomości
    news:a12noh$7b4$1@news.tpi.pl...
    > Łukasz, nie zawsze wystarczy prośba o ponowną replikację klienta, czasami
    > konieczy jest telefon do Poznania żeby "dowiązać" rachnek do danego
    klienta


    Hehe, problemy to tam są różne. Ostatnio klient nie widział swojego rachunku
    w Euro i okazało się, że ktoś w Poznaniu zapomniał opisać produkt, a że był
    okres świąteczny, to już nie miał kto tego opisać, bo ten co się tym
    zajmował był już na urlopie. Zwykle jednak - zgodzisz się tu ze mną -
    wystarczy powtórna replikacja rachunku z ZORBY (tak gdzieś w 90%
    przypadków).

    Pozdrawiam,

    --

    Łukasz Dąbrowski vel Woo-cash
    l...@b...gnet.pl
    w...@k...pl
    ICQ: #45256072





  • 13. Data: 2002-01-06 23:39:26
    Temat: Re: Zniknięte konta w BZWBK24
    Od: "Grzes" <p...@k...net.pl>

    to prawda że w większości przypadków pomaga ponowna replikacja, ale czasem
    po tej replikacji pokazuje krzywą histerię. Mi np. pokazywał saldo większe
    coś ok 3000 ale tylko w historii, aktualny stan był OK. Dopiero po zrobieniu
    dowolnej transakcji wszystko się wyrównało

    Grześ

    Użytkownik "Łukasz Dąbrowski" <w...@k...pl> napisał w wiadomości
    news:3c3772df@news.vogel.pl...
    > Użytkownik "Grzes" <p...@k...net.pl> napisał w wiadomości
    > news:a12noh$7b4$1@news.tpi.pl...
    > > Łukasz, nie zawsze wystarczy prośba o ponowną replikację klienta,
    czasami
    > > konieczy jest telefon do Poznania żeby "dowiązać" rachnek do danego
    > klienta
    >
    >
    > Hehe, problemy to tam są różne. Ostatnio klient nie widział swojego
    rachunku
    > w Euro i okazało się, że ktoś w Poznaniu zapomniał opisać produkt, a że
    był
    > okres świąteczny, to już nie miał kto tego opisać, bo ten co się tym
    > zajmował był już na urlopie. Zwykle jednak - zgodzisz się tu ze mną -
    > wystarczy powtórna replikacja rachunku z ZORBY (tak gdzieś w 90%
    > przypadków).
    >
    > Pozdrawiam,
    >
    > --
    >
    > Łukasz Dąbrowski vel Woo-cash
    > l...@b...gnet.pl
    > w...@k...pl
    > ICQ: #45256072
    >
    >
    >
    >


strony : 1 . [ 2 ]


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1