-
11. Data: 2002-01-05 17:30:40
Temat: Re: Zniknięte konta w BZWBK24
Od: "Krzysztof Legat" <k...@p...onet.pl>
Użytkownik "Grzes" <p...@k...net.pl> napisał w wiadomości
news:a12noh$7b4$1@news.tpi.pl...
> Łukasz, nie zawsze wystarczy prośba o ponowną replikację klienta, czasami
> konieczy jest telefon do Poznania żeby "dowiązać" rachnek do danego
klienta
> bo często jest rachunek w bazie danych ale nie jest przywiązany do danego
> klienta
>
> Grześ vel portos
>
Witam kolegow!
Jak dobrze, ze pracuje w oddziale bylego WBK i nie mam takich problemow
(a przynajmniej nic takiego jeszcze mi sie nie zdarzylo). ;-)))
Pozdrawiam
--
Krzysztof Legat
"Moim honorem jest wiernosc"
-
12. Data: 2002-01-05 21:40:45
Temat: Re: Zniknięte konta w BZWBK24
Od: "Łukasz Dąbrowski" <w...@k...pl>
Użytkownik "Grzes" <p...@k...net.pl> napisał w wiadomości
news:a12noh$7b4$1@news.tpi.pl...
> Łukasz, nie zawsze wystarczy prośba o ponowną replikację klienta, czasami
> konieczy jest telefon do Poznania żeby "dowiązać" rachnek do danego
klienta
Hehe, problemy to tam są różne. Ostatnio klient nie widział swojego rachunku
w Euro i okazało się, że ktoś w Poznaniu zapomniał opisać produkt, a że był
okres świąteczny, to już nie miał kto tego opisać, bo ten co się tym
zajmował był już na urlopie. Zwykle jednak - zgodzisz się tu ze mną -
wystarczy powtórna replikacja rachunku z ZORBY (tak gdzieś w 90%
przypadków).
Pozdrawiam,
--
Łukasz Dąbrowski vel Woo-cash
l...@b...gnet.pl
w...@k...pl
ICQ: #45256072
-
13. Data: 2002-01-06 23:39:26
Temat: Re: Zniknięte konta w BZWBK24
Od: "Grzes" <p...@k...net.pl>
to prawda że w większości przypadków pomaga ponowna replikacja, ale czasem
po tej replikacji pokazuje krzywą histerię. Mi np. pokazywał saldo większe
coś ok 3000 ale tylko w historii, aktualny stan był OK. Dopiero po zrobieniu
dowolnej transakcji wszystko się wyrównało
Grześ
Użytkownik "Łukasz Dąbrowski" <w...@k...pl> napisał w wiadomości
news:3c3772df@news.vogel.pl...
> Użytkownik "Grzes" <p...@k...net.pl> napisał w wiadomości
> news:a12noh$7b4$1@news.tpi.pl...
> > Łukasz, nie zawsze wystarczy prośba o ponowną replikację klienta,
czasami
> > konieczy jest telefon do Poznania żeby "dowiązać" rachnek do danego
> klienta
>
>
> Hehe, problemy to tam są różne. Ostatnio klient nie widział swojego
rachunku
> w Euro i okazało się, że ktoś w Poznaniu zapomniał opisać produkt, a że
był
> okres świąteczny, to już nie miał kto tego opisać, bo ten co się tym
> zajmował był już na urlopie. Zwykle jednak - zgodzisz się tu ze mną -
> wystarczy powtórna replikacja rachunku z ZORBY (tak gdzieś w 90%
> przypadków).
>
> Pozdrawiam,
>
> --
>
> Łukasz Dąbrowski vel Woo-cash
> l...@b...gnet.pl
> w...@k...pl
> ICQ: #45256072
>
>
>
>