  • 11. Data: 2009-07-23 07:30:52
    Temat: Re: Znowu kopiemy rowki pod Rydzykiem
    Od: "Bartłomiej Miara" <b...@p...onet.pl>

    Witam!

    Użytkownik "Joachim" <j...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:h481ds$umj$1@news.onet.pl...

    > "Ledwo ruszyła telefonia skierowana głównie dla osób skupionych wokół
    > Radia Maryja, a już nad właścicielem sieci wRodzinie - spółką Centernet -
    > zawisły czarne chmury. Okazuje się, że sieć Romana Karkosika może stracić
    > przyznaną jej w 2007 roku częstotliwość. Wojewódzki Sąd Administracyjny
    > uznał, że sieć Era ma rację, domagając się unieważnienia przetargu."

    Dziwisz się że konkurent próbuje zaszkodzić innemu? Ere kompletnie nie
    obchodzi czy to Rydzyk czy Urban, obowiązkiem zarządu każdej firmy jest
    dbanie o tej firmy interesy.

    Bartłomiej Miara

  • 12. Data: 2009-07-23 07:55:57
    Od: "dink" <news@_n_o__s_p_a_m_dink.pl>

    "pluszowy miś" <s...@g...pl> wrote in message

    > i nie ciągnie mnie na pielgrzymki). Rozumiem że Byłeś z RM na wycieczce
    > do Częstochowy i Masz ogląd sytuacji z własnej perspektywy a nie tej
    > medialnej... pozdr :)

    rozumiem, że koło i ogień wynalazłeś sam, czy jednak korzystałeś z
    doświadczeń innych?

    --
    dink.
    Toyota MR2 Club Poland - www.mr2.pl

  • 13. Data: 2009-07-23 07:57:10
    Od: "dink" <news@_n_o__s_p_a_m_dink.pl>

    "Bartłomiej Miara" <b...@p...onet.pl> wrote in message

    > Dziwisz się że konkurent próbuje zaszkodzić innemu? Ere kompletnie nie
    > obchodzi czy to Rydzyk czy Urban, obowiązkiem zarządu każdej firmy jest
    > dbanie o tej firmy interesy.

    co to znaczy "zaszkodzić" - po prostu egzekwuje swoje prawa

  • 14. Data: 2009-07-23 08:21:05
    Od: Jerzy Olszewski <j...@i...com.pl>

    Joachim pisze:

> [...]
    >
    > - Rydzyk założył radio - ludzie mówią, że to źleeeeee,
    > - założył telewizję - źleeeee,
    > - zaczął zajmować się geotermią razem z naukowcami z Krakowa (z AGH i
    > Politechniki) - źleeeee,
    > - założył sieć telefonów komórkowych razem z Karkosikiem - źleeee,
    >
    > No ile można rzucać kłód pod nogi facetowi?
    >
    > Wszystko źleeeeeee. Biznesmeni mają w tym kraju przerypane. Jak Cię nie
    > popiera Michnik, albo jego kumple, to nic nie zrobisz.
    >
    > Ja tylko czekam momentu, gdy Rydzyk zacznie zajmować się budową
    > autostrad, no może wtedy będzie dało się jeździć autem po Polsce.

    To nie wiesz, że w Pomrocznej telefonie komórkowe mogą zakładać tylko
    osoby powiązane z PRL'owskimi służbami specjalnymi ?

    Choć nie jest to zasada bezpośrednio wpisana do Konstytucji, to każdy
    Wysoki Sąd Ci to potwierdzi :)

    Weźmy na przykład taki Polkomtel

    ---Cytat---
    Poszukiwany listem gończym Władysław Bartoszewicz, były prezes
    Polkomtela i dyrektor generalny w ministerstwie przekształceń
    własnościowych, ukrywa się w Kanadzie - ustaliła prokuratura. Jak
    dowiedział się serwis internetowy tvp.info, prokuratura stara się o
    ekstradycję biznesmena.

    Władysław Bartoszewicz jest poszukiwany listem gończym od 2006 roku.
    Prokuratura zarzuca mu wzięcie miliona dolarów łapówki przy prywatyzacji
    Cementowni Ożarów, wykorzystywanie w kontaktach z Markiem Dochnalem
    stanowiska służbowego i ujawnienie tajemnicy służbowej.

    ---Koniec---

    Weźmy takie PTC

    ---Cytat---
    Elektrim rządzi Erą

    Porozumienie z Kulczyk Holding

    Elektrim rządzi Erą

    Elektrim potwierdza zawarcie porozumienia z Kulczyk Holding dotyczącego
    Polskiej Telefonii Cyfrowej, operatora Ery GSM. Zdaniem Elektrimu
    wspólne uzgodnienia nie ograniczają możliwości samodzielnego
    podejmowania decyzji.

    Jak informowaliśmy w sobotniej "Rz",29 lutego 1996 roku zostało zawarte
    porozumienie pomiędzy Elektrimem SA, Elektrimem Autoinvest SA i Kulczyk
    Holding SA reprezentowanym przez Jana Kulczyka. Jak wynika z treści
    porozumienia, "Elektrim zobowiązuje się głosować w zakresie spraw
    określanych jako istotne czynności" w spółce Polska Telefonia Cyfrowa
    (PTC) "po wzajemnym uzgodnieniu stanowisk" z Kulczyk Holding.
    Porozumienie wymienia w kolejnych punktach, jakie działania wymagają
    uzgodnień: podniesienie kapitału przez wspólników powyżej równowartości
    300 mln ecu, jakiekolwiek zmiany u mowy spółki, ustalenie lub zmiana
    polityki spółki w zakresie wypłacania dywidend, akceptacji przeniesienia
    jakichkolwiek udziałów w spółce z wyjątkiem udziałów Elektrimu SA ponad
    26 procent kapitału zakładowego, powoływania członków rady nadzorczej,
    członków zarządu, ustalania lub zmiany wewnętrznych procedur działania
    zarządu i rady nadzorczej, podjęcia decyzji w przedmiocie jakichkolwiek
    postanowień i warunków niezbędnych dla otrzymania lub odnowienia
    licencji innych niż wskazanych w ofercie firmy.
    ---Koniec---

    Że nie wspomnę już nawet o znanych powiązaniach Pana Bondaryka,
    obecnego szefa służb

    ---Cytat---

    Szef ABW Krzysztof Bondaryk na widelcu CBA
    Wojciech Czuchnowski, mać2008-11-15, ostatnia aktualizacja 2008-11-15 00:18
    Czy szef ABW Krzysztof Bondaryk ukrywa dochody? Doniósł o tym
    premierowi Mariusz Kamiński, szef CBA. Bondaryk tłumaczy, że niczego nie
    ukrył

    Chodzi o kwotę 1,5 mln zł, które Era na raty wypłaca Bondarykowi.

    Szef ABW odpisuje, że to nie wynagrodzenie, lecz odprawa, którą dostał
    za to, że nie przyjmie przez rok pracy w konkurencji Ery. Dodaje, że
    poinformował o tym świadczeniu w publicznym rejestrze korzyści - choć
    nie podał kwoty, bo to tajemnica handlowa. Jej wysokość poda w zeznaniu
    PIT za rok 2008 i w kolejnym oświadczeniu majątkowym.

    ---Koniec---

    Nie wymagaj zatem od funkcjonariuszy Pomrocznej, by tak łatwo dopuścili
    do tego źródełka kogoś tak "passe". Przecież Taki Rydzyk, to by nawet
    nie wiedział jak jeść bezy :)

  • 15. Data: 2009-07-23 08:59:44
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    Użytkownik "Jerzy Olszewski" <j...@i...com.pl> napisał w wiadomości

    > Nie wymagaj zatem od funkcjonariuszy Pomrocznej, by tak łatwo dopuścili do
    > tego źródełka kogoś tak "passe". Przecież Taki Rydzyk, to by nawet nie
    > wiedział jak jeść bezy :)

    Popatrz...a mnie się wydawało, że Rydzyk dostarcza klientów i robi reklamę
    w swojej TV a resztę zapewnia Karkosik (CenterNet)...

    --
    marfi

  • 16. Data: 2009-07-23 09:13:52
    Od: totus <t...@p...onet.pl>

    wrote:

> [...]
    > reklamę
    > w swojej TV a resztę zapewnia Karkosik (CenterNet)...

    Właśnie, tak Ci się wydawało. Twoje omamy to wynik propagandy PO i żydostwa,
    która się wylewa z TVN i GW. Prawdziwie myślący Polacy wiedzą, że to
    ekumeniczna działalność o. Rydzyka.

  • 17. Data: 2009-07-23 09:17:10
    Od: "pluszowy miś" <s...@g...pl>

    Użytkownik "dink" <news@_n_o__s_p_a_m_dink.pl> napisał w wiadomości
    > "pluszowy miś" <s...@g...pl> wrote in message

    > rozumiem, że koło i ogień wynalazłeś sam, czy jednak korzystałeś z
> [...]

    jak funkcjonuje koło i ogień znam doświadczenia, nie tylko z przekazu
    mediów... pozdr :)

  • 18. Data: 2009-07-23 09:20:32
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    Użytkownik "totus" <t...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Właśnie, tak Ci się wydawało. Twoje omamy to wynik propagandy PO i
    > żydostwa,
    > która się wylewa z TVN i GW. Prawdziwie myślący Polacy wiedzą, że to
    > ekumeniczna działalność o. Rydzyka.

    Ale ja nie oglądam TVN a 4FunTV gdzie politycy nie mają wstępu a z branży
    komórkowej reklamują "pierdofon" :)

    --
    marfi

  • 19. Data: 2009-07-23 09:31:35
    Od: totus <t...@p...onet.pl>

    wrote:

    > Użytkownik "totus" <t...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Ale ja nie oglądam TVN a 4FunTV gdzie politycy nie mają wstępu a z
    > branży
    > komórkowej reklamują "pierdofon" :)

    To jakiś agent musiał Ci na ich zlecenie wlać ten jad do ucha gdy stałeś w
    kolejce po bułki. To jest jedna sieć. Sieć szara.

  • 20. Data: 2009-07-23 21:20:00
    Od: SlawcioD <s...@p...onet.pl>

    pluszowy miś pisze:
    > Użytkownik "SlawcioD" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Hmmm, może nam opowiesz jak tam jest, ja nigdy nie byłem a ciekawy jestem
    > czy tak to wygląda jak media pokazują(do Kościoła mam stosunek neutralny i
    > nie ciągnie mnie na pielgrzymki). Rozumiem że Byłeś z RM na wycieczce do
    > Częstochowy i Masz ogląd sytuacji z własnej perspektywy a nie tej
    > medialnej... pozdr :)

    kolega zostal sluzbowo oddelegowany jako kierowca autobusu ktory wiozl
    "pielgrzymke". w czasie jazdy "uber Führer Mocher Comando" (kierownik
    eskapady) rozpoczela zbiorke kasy na tzw ""roze dla Maryji" ktore jak
    wiadomo ojciec dyrektor uklada najlepiej ze wszystkich". jej wypowiedz
    byla mniej wiecej taka: zbieram na roze i macie mi tu wrzucic wszyscy co
    laska - ile kazdy moze tyle ma dac, tylko nie wyglupiajcie mi sie tu z
    jakimis 5 czy 2!" no i towarzystwo zebralo kase, tak na oko z 400-600pln
    ktore pozniej trafilo w kopercie do czarnego... a to byl jeden z
    kilkuset autobusow...

    pomijam fakt zaistnienia na tej imprezie religijnej nowego operatora
    telefoni komorkowej...

    widzialem zdjecia i nagrania filmow zrobione przez rzeczonego kolege...
    i bylem w glebokim szoku - to co pokazuja media nt ojca dyrektora to
    tylko wierzcholek gory lodowej.

    jesli kolega zgodzi sie na publikacje to napewno wkleje linki do nagran
    i zdjec...

    pozdrawiam
    SlawcioD