  • 21. Data: 2009-07-23 21:29:55
    Temat: Re: Znowu kopiemy rowki pod Rydzykiem
    Od: Jerzy Olszewski <j...@i...com.pl>

    SlawcioD pisze:
    > kolega zostal sluzbowo oddelegowany jako kierowca autobusu ktory wiozl
    > "pielgrzymke". w czasie jazdy "uber Führer Mocher Comando" (kierownik
    > eskapady) rozpoczela zbiorke kasy na tzw ""roze dla Maryji" ktore jak

    To służby ciągle jeszcze oddelegowują służbowo na takie imprezy pod
    różnym przykryciem i polecają nagrywać filmy oraz robić zdjęcia ?

    Myślałem , że to już historia. Może to powrót do tych chlubnych tradycji
    obecnej ekipy? :)

  • 22. Data: 2009-07-24 16:26:22
    Od: SlawcioD <s...@p...onet.pl>

    Jerzy Olszewski pisze:

> [...]
    > różnym przykryciem i polecają nagrywać filmy oraz robić zdjęcia ?
    >
    > Myślałem , że to już historia. Może to powrót do tych chlubnych tradycji

    ;) kolega pojechal na ochotnika ;)

    a serio to kumel jest kierowca autobusu - i tylko kierowca. ma w dupie
    polityke, bardzo gleboko w dupie... z polityki obchodza go jedynie
    zmiany w krd;)

    pozdrawiam
    SlawcioD

  • 23. Data: 2009-07-27 09:26:39
    Od: "flower" <f...@w...pl>

    Użytkownik "SlawcioD" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > pluszowy miś pisze:
    >
    > jesli kolega zgodzi sie na publikacje to napewno wkleje linki do nagran
    > i zdjec...

    ...ale kolega na pewno się nie zgodzi, i znów zostanie tylko "kolega kolegi
    widział".

    --
    "Żałuj za dowcipy, synu!"
    Tytus, Romek i A'Tomek, ks. VIII

  • 24. Data: 2009-07-28 05:29:59
    Od: SlawcioD <s...@p...onet.pl>

    flower pisze:
    > Użytkownik "SlawcioD" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > ...ale kolega na pewno się nie zgodzi, i znów zostanie tylko "kolega kolegi
    > widział".

    no i pozastaje osobiscie pojechac i sprawdzic... przy nastepnej okazji...

    pozdrawiam
    SlawcioD