  • 1. Data: 2011-06-13 06:54:04
    Temat: [info] Znowu lokata wspólna w OF
    Od: xbartx <b...@h...net>

    http://openonline.pl/lokata_wspolna/

    --
    xbartx

  • 2. Data: 2011-06-13 07:00:33
    Temat: Re: [info] Znowu lokata wspólna w OF
    Od: "wiatrak" <w...@y...pl>

    news:it4c6c$e1s$1@inews.gazeta.pl...

    > http://openonline.pl/lokata_wspolna/

    Ale jaja!
    "O wysokości oprocentowania Lokaty Wspólnej zadecyduje liczba wniosków
    złożonych w okresie promocji, tj. w dniach od 13 maja do 17 maja 2011 r."

    Coś im sie miesiące pomyliły.

    wiatrak

  • 3. Data: 2011-06-13 07:17:31
    Od: ketiv <k...@o...pl>

    W dniu 13-06-2011 08:54, xbartx pisze:

    > http://openonline.pl/lokata_wspolna/

    kto pamięta na ilu wnioskach ostatnim razem się skończyło?

  • 4. Data: 2011-06-13 07:47:06
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Mon, 13 Jun 2011 09:00:33 +0200, wiatrak napisał(a):

> [...]
    > "O wysokości oprocentowania Lokaty Wspólnej zadecyduje liczba wniosków
    > złożonych w okresie promocji, tj. w dniach od 13 maja do 17 maja 2011

    Chyba przeglądarka z cache leci, bo u mnie jest tak:

    LICZNIK LOKAT: 687
    O wysokości oprocentowania Lokaty Wspólnej zadecyduje liczba wniosków
    złożonych w okresie promocji, tj. w dniach od 13 czerwca do 17 czerwca
    2011 r.

    --
    xbartx

  • 5. Data: 2011-06-13 07:55:19
    Od: "wiatrak" <w...@y...pl>

> [...]
    > O wysokości oprocentowania Lokaty Wspólnej zadecyduje liczba wniosków
    > złożonych w okresie promocji, tj. w dniach od 13 czerwca do 17 czerwca

    Poprawili.

    wiatrak

  • 6. Data: 2011-06-13 08:57:16
    Od: " " <k...@g...SKASUJ-TO.pl>

    ketiv <k...@o...pl> napisał(a):

    > kto pamięta na ilu wnioskach ostatnim razem się skończyło?

    46 tysięcy

  • 7. Data: 2011-06-13 09:15:29
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Mon, 13 Jun 2011 09:55:19 +0200, wiatrak napisał(a):

    > Poprawili.

    No nie wiem. Jak to zobaczyłem dzisiaj rano to też był na 100% czerwiec,
    bo jeszcze patrzałem w kalendarz do jakiego dnia tygodnia to będzie.

    --
    xbartx

  • 8. Data: 2011-06-13 09:39:00
    Od: SQLwiel <n...@c...pl>

    k...@g...SKASUJ-TO.pl pisze:

    > 46 tysięcy

    Ważne, czy będą przedłużać promocję i o ile :)
    To pytanie z gatunku tych "czy wzrośnie, czy spadnie?" :)

    --

    Dziękuję.
    Pozdrawiam.

  • 9. Data: 2011-06-14 08:38:33
    Temat: Re: Znowu lokata wspólna w OF
    Od: MrMrooz <z...@g...pl>

    On 13 Cze, 10:57, " " <k...@g...SKASUJ-TO.pl> wrote:

    > 46 tysięcy
    Tylko wtedy kwota minimalna była 100o zł, teraz jest 500. Wydaje się,
    że będzie łatwiej zebrać więcej wniosków.

    Pozdrawiam
    Michał M

  • 10. Data: 2011-06-14 08:52:38
    Od: "witrak()" <w...@h...com>

    MrMrooz wrote:

    > Tylko wtedy kwota minimalna była 100o zł, teraz jest 500. Wydaje się,
    > że będzie łatwiej zebrać więcej wniosków.

    Tyle, że teraz jest ok. 4400 a dzisiaj już drugi dzień z pięciu.
    Czarno to widzę...

    witrak()