  • 11. Data: 2004-08-31 12:36:23
    Temat: Re: Zolkiewicz na celowniku - artykul z parkietu
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    janke <j...@p...onet.pl> wrote:
    > z http://www.zolkiewicz.pl/index.html

    No tak - a na liscie i rywatnie pisal co innego.
    Patrzac po archiwum w googlu - to jednak nie halo koles ma pod sufitem... ;)

    http://www.PRnews.pl

  • 12. Data: 2004-08-31 12:46:50
    Od: "janke" <j...@p...onet.pl>

    Amra:

    > No tak - a na liscie i rywatnie pisal co innego.
    > Patrzac po archiwum w googlu - to jednak nie halo koles ma pod
    sufitem... ;)

    jeszcze okroję:
    "/.../ jestem ofiarą pomyłki medialnej zapoczątkowanej na
    internetowej grupie dyskusyjnej gdzie nie znane mi osoby, także
    podszywające się pode mnie zamieściły nieprawdziwe informacje."

    ktoś (albo cała grupa) może spodziewać się procesu...

    ;)))

    janke

  • 13. Data: 2004-08-31 13:30:17
    Od: "$$Szalony_Kapelusznik$$" <s...@w...pl>

    > Adresy IP (unikatowe dla każdego komputera) obrończyni
    > Piotra Żółkiewicza i człowieka, który zapoczątkował dyskusję, są niemal
    > identyczne. To sugeruje, że obydwie wiadomości mogły zostać wysłane ze
    > znajdujących się bardzo blisko komputerów.

    Bardzo mi sie podoba ten fragment... bardzooooooo :)

    MAd Hat
    ter

  • 14. Data: 2004-08-31 13:30:57
    Od: f...@w...pl

    > Bardzo mi sie podoba ten fragment... bardzooooooo :)
    >
    > MAd Hat
    > ter

    dlaczego akurat ten fragment tak bardzo ci sie podoba?

  • 15. Data: 2004-08-31 13:39:41
    Od: Kamil Jońca <k...@g...pl>

    f...@w...pl said the following on 2004-08-31 15:30:
    [...]

    > dlaczego akurat ten fragment tak bardzo ci sie podoba?

    Bo to jest dość .... hmm... śmiała teza?

    KJ

    --
    JIDs: k...@j...wpl.pl k...@j...aster.pl

  • 16. Data: 2004-08-31 13:50:19
    Od: Stasio Podróżnik <B...@o...pl>

    Użytkownik Kamil Jońca napisał:

    > Bo to jest dość .... hmm... śmiała teza?

    Drżyj użyszkodniku neostrady 83.28.21.69 ... Dziś pod numerkiem
    83.28.21.70 urzęduje mafia paliwowa a pod 83.28.21.68 ped&ofil
    corporation ... ;>

    --
    Stasio Podróżnik
    Black 525 tds E-34 nr rej.RP XXXXX *PMS Edition*

  • 17. Data: 2004-08-31 14:11:16
    Od: Sebol <"lobo_(usun_to)"@autograf.pl>

    Dnia Tue, 31 Aug 2004 14:34:24 +0200, janke naskrobał(a):

    tak .. to wszystko spisek :D

    --
    United Devices Cancer Research Project
    www.grid.org

  • 18. Data: 2004-08-31 17:08:01
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "janke" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > ktoś (albo cała grupa) może spodziewać się procesu...

    No raczej te osoby pod niego się podszywające. Ktoś tu ładnie wyliczył 3
    osoby z jednego IP. Jedna podająca się za pana Ż., no dwójka jego klientów.
    Ale być może ktoś się podszył pod niego. Z tym, że coś wątpię, by dla draki
    wykupywał na faceta domenę.

  • 19. Data: 2004-08-31 22:43:15
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Robert Tomasik <r...@g...pl> wrote:
> [...]
    > dwójka jego klientów. Ale być może ktoś się podszył pod niego. Z tym,
    > że coś wątpię, by dla draki wykupywał na faceta domenę.

    i odpowiadal na maile pisane za posrednictwem formularza? ;)) Ciekawe jakie
    te maile mialy IP...
    http://www.PRnews.pl

  • 20. Data: 2004-08-31 23:56:20
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    napisał w wiadomości news:ch2utn$dqu$1@news.onet.pl...

    Zakładam, że Żółkiewicz sam musiał tę stronę zmienić. No przecież dostęp do
    zmian był hasłem osłonięty. Jeśli założyć, że ktoś się pod Żółkiewicza
    podszywał, to nie miał by interesu tego zmieniać tak zaraz po jego wizycie w
    wysokiej Komisji. Zaś z kolei nie wierzę, by Żółkiewicz obcą stronę tak od
    razu hakował. Siły nie ma i twórca strony oraz Żółkiewcz to jedna i ta sama
    osoba.

    Teraz jedynie zastanawiam się, czego to miał być początek. Bo co do tego, że
    zdemaskowaliśmy sprawcę na etapie przygotowania, to nie mam wątpliwości
    najmniejszej.

    Strona sama w sobie była głupia i bez sensu. Jaki mogła mieć cel? No chyba
    tylko zachęcić inwestorów poprzez brak możliwości zainwestowania. Mam trzy
    hipotezy. Albo Żółkiewicz liczył na to, że jednak mailem będą się do niego
    inwestorzy zgłaszać, a on w drodze wyjątku i w ogóle, tego - no przyjmie te
    10.000 zł. Albo planowana była zmiana owej strony na umożliwiającą
    inwestowania - pewnie poprzez przelew na jakieś tam konto. Ostatnia
    hipoteza, to że to była wypucha dziennikarska lub żart. Gość później chciał
    napisać artykuł, jak to u nas się fajno przekręca rodaków.

    Z tym, że cokolwiek mało profesjonalnie się do tego wziął. Przede wszystkim
    nie odrobił lekcji. Nie przejrzał stron innych funduszy i nie przeczytał
    ustawy, by przynajmniej wiedzieć mniej więcej, na czym się to kręci.