  • 21. Data: 2004-09-01 00:38:58
    Temat: Re: Zolkiewicz na celowniku - artykul z parkietu
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Robert Tomasik <r...@g...pl> wrote:
    > Z tym, że cokolwiek mało profesjonalnie się do tego wziął. Przede
    > wszystkim nie odrobił lekcji. Nie przejrzał stron innych funduszy i
    > nie przeczytał ustawy, by przynajmniej wiedzieć mniej więcej, na czym
    > się to kręci.

    Mitoman - przejrzyj go na googlu. Gdzies tam pyral ile zarabiaja jego
    koledzy zarzadzajacy funduszami, bo on nie wie, czy kwota 60 tysiecy + bodaj
    0,5 aktywow (co dawalo wiecej niz czesc stala) to duzo czy malo ;)

    http://www.PRnews.pl

  • 22. Data: 2004-09-01 12:00:03
    Od: Piotr Hołda \(usuń z adresu co niepotrzebne\) <p...@w...pl>

    $$Szalony_Kapelusznik$$ z adresu: <s...@w...pl> napisał(a):

    > Bardzo mi sie podoba ten fragment... bardzooooooo :)

    Jak zawsze, gdy dziennikarz wymądrza się na tematy, o których nie ma pojęcia
    :-)
    Niestety jest to zjawisko tak częste, że przestałem już zwracać uwagę...

    --
    *Pozdrawiam*
    *Piotr Hołda*

  • 23. Data: 2004-09-03 23:20:04
    Od: "Rafal Urbanelis" <r...@p...onet.pl>

    "janke" <j...@p...onet.pl> schrieb im Newsbeitrag

    > ktoś (albo cała grupa) może spodziewać się procesu...

    matko boska!
    ja ostatnio tylko czytam - to tez????!

    rafal urbanelis
    http://szus.info

    (przepraszam, nie moglem sie powstrzymac)

  • 24. Data: 2004-09-04 06:48:47
    Od: Daniel Karasek <a...@b...pl>

    Był 4 wrzesień (sobota) gdy o godzinie 01:20 *Rafal Urbanelis* napisał(a) :

    > matko boska!
    > ja ostatnio tylko czytam - to tez????!

    OCZYWIŚCIE
    jak wszyscy to wszyscy - odpowiedzialność zbiorowa...

    MSPANC

    Daniel
    Każdy potrafi udawać ale nie każdy potrafi być sobą...