  • 1. Data: 2007-08-01 13:32:09
    Temat: Re: Zostałam oszukana
    Od: Bartosz 'xbart' Nowakowski <b...@h...net>

    Dnia Tue, 31 Jul 2007 14:42:41 +0200, Sigma napisał(a):

    > Uprzejmie proszę o porady

    Być może, że pracownik Polbanku dorabiający na boku (legalnie bądź
    nie) ma jakieś możliwości aby "namieszać" przy Twoim bezpośrednim
    wniosku do banku.Być może? Aby nie tracić czasu, na którym raczej
    Tobie zależy, to tak już radziło kilka osób spróbuj w innym banku -
    Kredytbank, ING, PKO BP, mBank, BGŻ popatrz na www może jest jakaś
    promocja? Co do Polbanku to może złóż jeszcze raz wniosek w zupełnie
    innym oddziale? Tak z czystej ciakawości jaka będzie decyzja.

  • 2. Data: 2007-08-01 16:23:43
    Od: "swen" <n...@n...com>

> [...]
    > promocja? Co do Polbanku to może złóż jeszcze raz wniosek w zupełnie
    > innym oddziale? Tak z czystej ciakawości jaka będzie decyzja.

    A czy Polbank nie ma zintegrowanego sytemu informatycznego? Wowczas beda
    widziec, ze taka a taka osoba juz skladala wniosek pare dni temu i jakie
    byly decyzje.

  • 3. Data: 2007-08-01 17:57:30
    Od: Sigma <s...@o...pl>

    W dniu 2007-08-01 18:23 swen pięknie wystukał/a:

    > A czy Polbank nie ma zintegrowanego sytemu informatycznego? Wowczas beda
    > widziec, ze taka a taka osoba juz skladala wniosek pare dni temu i jakie
    > byly decyzje.

    Każdy bank ma i każdy bank wie czy i gdzie się podpisywało wniosek,
    gdzie się brało kredyt.

    --
    sigma