  • 1. Data: 2011-12-27 23:15:41
    Temat: Zrywać nie zrywać ...
    Od: Marek <t...@n...istnieje.pl>

    Zastanawiam się czy jest zasadne zrywanie lokat antyinflacyjnych
    (inflacja + 1,5%)- może się okazać, że ta lokata nawet po złupieniu
    belką będzie dalej atrakcyjna. Większość banków ma oprocentowanie
    poniżej inflacji co po belce będzie porażką. Co sądzicie o kontynuacji
    tej 24 miesięcznej lokaty?

    --
    Marek

  • 2. Data: 2011-12-27 23:38:49
    Temat: Re: Zrywać nie zrywać ...
    Od: "Arek" <a...@p...onet.pl.usun_cde>

    Marek napisał(a) w wiadomości: ...
> [...]
    >belką będzie dalej atrakcyjna. Większość banków ma oprocentowanie
    >poniżej inflacji co po belce będzie porażką. Co sądzicie o kontynuacji

    Nie korzystałem, nie zaglądałem w szczegóły lokaty ale licząc:
    inflacja 3% -> lokata 4,5%, -podatek 3,64%
    inflacja 4% -> lokata 5,5%, -podatek 4,45%
    Sądzę, że spokojnie będzie się dało założyć lokaty min. 5,6% (-podatek 4,54%).
    Ale jak komu wygodniej. Poza tym Getin z przyległościami może już nie
    oferować tak wysokiego przebicia.

    Arek

  • 3. Data: 2011-12-28 07:19:33
    Od: "Waldek" <n...@n...net>

    Użytkownik "Marek" <t...@n...istnieje.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > atrakcyjna. Większość banków ma oprocentowanie poniżej inflacji co po belce
    > będzie porażką. Co sądzicie o kontynuacji

    Ja ubilem wczoraj - zrywalnosc wypadla w swieta
    - do konca marca pewnie w optimie a potem coz, zobaczymy
    5,8% nie takie zle, ale 6,48 lepsze + brak ograniczen w ewakuacji.