  • 21. Data: 2004-09-20 12:45:32
    Temat: Re: Zwrot na KK a spłata zadłużenia
    Od: "MarekZ" <m...@w...irc.pl>

    Użytkownik "Dave" <d...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:cimdm8$rsq$1@inews.gazeta.pl...
    > Użytkownik "Glenn" <g...@b...pl> napisał w wiadomości

    > zrob zakup kredytowka i zwroc na debetowke 10tys. Wtedy sie dowiesz na
    > jaki
    > zapis sie powolaja :-)

    Zwracam uwage, ze to by chyba trzeba na sporo wiecej. Bo ja robie na
    istotnie wiecej niz 10k i nic sie nie dzieje.

    marekz

  • 22. Data: 2004-09-20 12:48:53
    Od: "Dave" <d...@o...pl>

    Użytkownik "MarekZ" <m...@w...irc.pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "Dave" <d...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Zwracam uwage, ze to by chyba trzeba na sporo wiecej. Bo ja robie na
    > istotnie wiecej niz 10k i nic sie nie dzieje.

    Robisz uznanie na debetowke na wiecej niz 10k ? Podziwiam. A mozesz z
    ciekawosci powiedzic o jaki towar chodzi ?

    D.

  • 23. Data: 2004-09-20 12:49:53
    Od: Kamil Jońca <k...@g...pl>

    On 2004-09-20 14:45, MarekZ wrote:
    [..]

    > Zwracam uwage, ze to by chyba trzeba na sporo wiecej. Bo ja robie na
    > istotnie wiecej niz 10k i nic sie nie dzieje.
    _Zwracasz_ więcej niż 10K na kartę ?
    Kj

  • 24. Data: 2004-09-20 12:55:07
    Od: yayco <yayco2_tnij_@_tnij_gmail.com>

    Zdarzyło się to jak raz 2004-09-20 14:45, kiedy MarekZ napisał(a) co
    następuje:

    > Zwracam uwage, ze to by chyba trzeba na sporo wiecej. Bo ja robie na
    > istotnie wiecej niz 10k i nic sie nie dzieje.

    I tutaj wyraźnie widać, że wysłana niedawno przez Amrę informacja (o
    nowych platynowych kk) dotyka najistotniejszych potrzeb naszego
    społeczeństwa!
    Duży może więcej!

  • 25. Data: 2004-09-20 12:55:09
    Od: "MarekZ" <m...@w...irc.pl>

    > Robisz uznanie na debetowke na wiecej niz 10k ? Podziwiam. A mozesz z
    > ciekawosci powiedzic o jaki towar chodzi ?

    E no nie na raz taka suma. Tak sie zbiera po kilka tysiecy, tu kominek, tam
    komplet tekowych mebli ogrodowych, gdzie indziej z kolei 20 ton cementu...
    ;-) W kazdym razie suma sum to bardzo-bardzo wiecej niz 10k. Korzystalem z
    tego intensywnie, kiedy oprocentowania w roznych bankach spadaly, a ten w
    ktorym mam linie nie obnizal. Potem mi sie znudzilo, ale jak ostatnio poziom
    oprocentowania wzrosl, to znowu sie tym zainteresowalem.

    marekz

  • 26. Data: 2004-09-20 12:56:40
    Od: "MarekZ" <m...@w...irc.pl>

    Użytkownik "Kamil Jońca" <k...@g...pl> napisał w wiadomości
    > On 2004-09-20 14:45, MarekZ wrote:
    > [..]

    > _Zwracasz_ więcej niż 10K na kartę ?

    Co jest takiego dziwnego w tej sumie ? Maksymalny _jednorazowy_ zwrot jaki
    wyszperalem w archiwum transakcji byl na okolo 7,4k. Przy takiej sumie
    branie gotowki nie bardzo mi sie usmiecha.

    marekz

  • 27. Data: 2004-09-20 12:58:16
    Od: Kamil Jońca <k...@g...pl>

    On 2004-09-20 14:56, MarekZ wrote:
    [...]

    > Co jest takiego dziwnego w tej sumie ? Maksymalny _jednorazowy_ zwrot
    > jaki wyszperalem w archiwum transakcji byl na okolo 7,4k. Przy takiej
    > sumie branie gotowki nie bardzo mi sie usmiecha.
    Kupować kartą za 10K to rozumiem, zwracać juz nie do końca. Ale może sie
    nie znam.

    KJ

  • 28. Data: 2004-09-20 13:02:31
    Od: "MarekZ" <m...@w...irc.pl>

    > On 2004-09-20 14:56, MarekZ wrote:

    > Kupować kartą za 10K to rozumiem, zwracać juz nie do końca. Ale może sie
    > nie znam.

    No ale jak juz jestes w sytuacji, ze chcesz dokonac zwrotu, to wolalbys
    gotowke ? A pomysl wzial sie stad, ze okolo 2 lata temu z ciekawosci co sie
    stanie zrobilem zakupy kredytowym lukasem, a do zwrotu podalem inna. Idea
    powrocila, kiedy ktoregos dnia dokonalem zwrotu na Amexa Mille, ktora to
    procedura trwala - jak sie okazalo - poltora okresu rozliczeniowego.

    marekz

  • 29. Data: 2004-09-20 13:05:03
    Od: Kamil Jońca <k...@g...pl>

    On 2004-09-20 15:02, MarekZ wrote:
    [...]

    > No ale jak juz jestes w sytuacji, ze chcesz dokonac zwrotu, to wolalbys
    > gotowke ?
    Oczywiście, że nie. Ale ja do tej pory tylko raz dokonałem zwrotu - bo
    karta telewizyjna nie pasowała do czegoś. Może moje zakupy są bardziej
    przemyślane :-P
    KJ

  • 30. Data: 2004-09-20 13:05:06
    Od: "Dave" <d...@o...pl>

> [...]
    poziom
    > oprocentowania wzrosl, to znowu sie tym zainteresowalem.

    no no chyba banki sa jednak mniej kumate niz myslalem. Chyba ze zwlekaja bo
    wszak mozna wszystkiego dochodzic po czasie z ustawowymi odsetkami... No
    chyba ze robiles zwroty na rozne karty zeby ktos sie nie doczepil ?

    D.