  • 1. Data: 2006-10-20 17:58:50
    Temat: Zwrot podatku
    Od: "Konik" <K...@o...pl>

    Mam dostac zwrot podadku z Angli (pracowalem tam 1,5 miesiące) ..i teraz mam
    pytanie czy ten zwrot okol 150 funtow dostane na konto czy w formie
    czeku.Jezeli dadza mi czek to jest szansa zebym go zrealizował w Polsce
    ? -czeki pewnie daja do zrealizowania albo w Barclays albo w Lloyds TSB
    wiec nie wiem czy taki czek mozna spieniężyć w bankach w Polsce.Pozdro

  • 2. Data: 2006-10-20 19:51:19
    Temat: Re: Zwrot podatku
    Od: "Piotrek." <p...@t...pl>

    Użytkownik "Konik" <K...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > ? -czeki pewnie daja do zrealizowania albo w Barclays albo w Lloyds TSB
    > wiec nie wiem czy taki czek mozna spieniężyć w bankach w Polsce.Pozdro

    oddasz w banku do inkaso,
    ostatnio przerabialem tak z czekiem z USA.
    w ING zaplacilem 15 zl.

    pzdr
    piotrek

  • 3. Data: 2006-10-20 20:09:33
    Od: "Darek" <n...@p...maila.pl>

    > czeku.Jezeli dadza mi czek to jest szansa zebym go zrealizował w Polsce

    Czeki skarbowe zazwyczaj mogą podlegać skupowi (czyli kasa od ręki).
    Aczkolwiek ja spotkałem się wyłącznie z czekami krosowanymi - czyli musisz
    mieć konto w banku w którym wykonywany jest skup.
    Które banki skupują - przejrzyj archiwum.

    Darek