  • 1. Data: 2008-12-16 15:12:33
    Temat: Życzę...
    Od: v <n...@n...ma.spamu.pl>

    Wszystkim życzę terminowo rozpatrywanych spraw w bankach.

    Zaś mBankowi życzę by wreszcie mój wniosek został rozpatrzony po tym jak
    minęły 3 tygodnie od zaoferowania kk przez ich konsultanta (specjalnie z
    ofertą przedzwonił) oraz po tym gdy poprzedni mój wniosek, dotyczył
    innego produktu, nie został rozpatrzony już od pół roku do dnia
    dzisiejszego.

    :)
    --
    V for Vendetta

  • 2. Data: 2008-12-16 15:36:13
    Temat: Re: Życzę...
    Od: "Piotr Karski" <p...@b...pl>

    "v" news:gi8ggs$ae3$1@news.task.gda.pl

    [CIACH]

    Życzenia? Teraz? Do świąt jeszcze mamy trochę czasu :)

  • 3. Data: 2008-12-16 15:44:56
    Od: k...@g...com

    acha...no ladnie....a ja zycze tobie zebys kurwa nie dziadowal z
    bankami, ale sam glowka poruszal

  • 4. Data: 2008-12-16 15:55:11
    Od: v <n...@n...ma.spamu.pl>

    Piotr Karski pisze:
    > Życzenia? Teraz? Do świąt jeszcze mamy trochę czasu :)

    Biorąc pod uwagę, że mój mbankowy wniosek złożony jakieś pół roku temu
    nie został jeszcze rozpatrzony to te same życzenia ws. nowego wniosku
    ponowię przed Wielkanocą. :-)

    --
    V for Vendetta

  • 5. Data: 2008-12-16 16:26:26
    Od: Bungiel <d...@g...com>

    On Dec 16, 4:12 pm, v <n...@n...ma.spamu.pl> wrote:
> [...]
    > ofertą przedzwonił) oraz po tym gdy poprzedni mój wniosek, dotyczył
    > innego produktu, nie został rozpatrzony już od pół roku do dnia

    Nie strasz, nie strasz, bo się... wiesz co :)
    Mój wniosek o KK rozpatrzyli pozytywnie w jakieś 10h od ostatniego
    kliknięcia, ale na tym się niestety jak na razie skończyło. A już
    myślałem, że pójdzie raz dwa :)