  • 1. Data: 2008-03-22 15:40:41
    Temat: Życzenia Świąteczne :-)
    Od: "l...@g...com" <l...@g...com>

    Witam wszystkich grypowiczów
    Z okazji świąt wielkiej nocy chciałbym życzyć wam wszystkiego Naj... :)
    Na mojej stronie znajdziecie kartkę, którą sam zaprojektowałem -
    www.aswiatstron.net

    Pozdrawiam serdecznie
    Łukasz Czerwiński

    P.S.: Ci którzy wpisali się do mojego Newslettera, proszę ponownie
    wpisać swój adres e-mail, ponieważ miałem awarie systemu i wszystko
    straciłem...

  • 2. Data: 2008-03-22 15:53:18
    Temat: Re: Życzenia Świąteczne :-)
    Od: "Grzegorz Z." <b...@g...pl>

    Miałeś więcej nie spamować, sk ...... ?

  • 3. Data: 2008-03-22 16:05:44
    Od: "l...@g...com" <l...@g...com>

    On 22 Mar, 16:53, "Grzegorz Z." <b...@g...pl> wrote:
    > Miałeś więcej nie spamować, sk ...... ?

    To nie jest SPAM! Tylko życzenia świąteczne

  • 4. Data: 2008-03-22 16:37:25
    Od: "Grzegorz Z." <b...@g...pl>

    Tu masz definicję spamu, chłopcze - dotyczy ona wszystkich, bez
    wyjątku,
    niezależnie czy brakuje ci oka, nogi czy piątej klepki:

    http://www.usenet.pl/nospam/simple-polish.htpl

  • 5. Data: 2008-03-22 19:46:52
    Od: k...@o...pl

    On 22 Mar, 17:37, "Grzegorz Z." <b...@g...pl> wrote:
    > Tu masz definicję spamu, chłopcze - dotyczy ona wszystkich, bez
    > wyjątku,
    tym razem można było zrobić wyjątek.

    (a czy wysyłanie wiele razy tego samego, np. linku
    http://www.usenet.pl/nospam/simple-polish.htpl to nie spam? )