  • 21. Data: 2009-02-03 17:51:03
    Temat: Re: a Zuber powiedział...
    Od: "Endriu" <nmp3(wytnij to)@interia.pl>

    > Ja wiem, ze pewnych faktow nie chce sie sluchac....i wtedy zawsze mozna
    > zwalic na TVN...Mozna tez na pedalow....Ale jedno w czym kartofel mial
    > racje to plany likwidacji WGPW....

    Kartofel niczym nie różni się od Tuska. Tak ciężko to zauważyć ?.

    Endriu

  • 22. Data: 2009-02-03 18:04:16
    Od: "Virck" <V...@v...net>

    "Endriu" <nmp3(wytnij to)@interia.pl> wrote in message

    > Kartofel niczym nie różni się od Tuska. Tak ciężko to zauważyć ?.
    >

    > --
    > Pozdrawiam
    > Endriu

    Z wygladu roznice sa znaczne....Tusk ma jednak bardziej miastowa gebe....Nie
    wnikam w kompetencje, bo jeden i drugi to kawal skurwysyna....

  • 23. Data: 2009-02-03 18:05:09
    Od: "Virck" <V...@v...net>

    > Tu nie ma żadnego spisku. Tu jest tylko najzwyczajniejsze reprezentowanie
    > interesów właścicieli stacji, niekoniecznie zgodnego z interesem
    > narodowym...

    No przeciez pisze, ze teoria spiskowa....To na pewno wina zydow i
    pedalow.....

  • 24. Data: 2009-02-03 18:26:35
    Od: "Endriu" <nmp3(wytnij to)@interia.pl>

    > Z wygladu roznice sa znaczne....Tusk ma jednak bardziej miastowa
    > gebe....Nie
    > wnikam w kompetencje, bo jeden i drugi to kawal skurwysyna....

    No wreszcie doszliśmy do konsensusu...

    Endriu

  • 25. Data: 2009-02-03 18:28:34
    Od: "Dieter" <d...@a...pl>

    Masz niezle zjebany mozg.

    D.

  • 26. Data: 2009-02-03 18:34:25
    Od: "Virck" <V...@v...net>

    > No wreszcie doszliśmy do konsensusu...

    A to ty myslales, ze ja moze jestem przydupasem PO....??? Nic z tego...Ja
    ich wszystkich traktuje rowno...Czytaj sprawiedliwie.....

  • 27. Data: 2009-02-03 18:36:12
    Od: "Virck" <V...@v...net>

    "Dieter" <d...@a...pl> wrote in message
    > Masz niezle zjebany mozg.
    >
    > D.

    Ty lepiej napisz co tam widzisz w kosmosie, bo miala byc hossa a tu gorzej o
    gorzej.....

  • 28. Data: 2009-02-03 18:38:30
    Od: "Endriu" <nmp3(wytnij to)@interia.pl>

    > No przeciez pisze, ze teoria spiskowa....To na pewno wina zydow i
    > pedalow.....

    Z pedałami to bym się na razie wstrzymał, a co do żydów ja bym ich nazwał
    raczej żydokomunistami ewolującymi późiej w żydosocjalistów....

    Wyraźna linia podziału zarysowała się podczas historycznch faktów mających
    datę gdzieś tak 5 marca 1953 roku..

    Geremkaczki?

    " [...]Wyjaśniam więc, że po śmierci Chorążego Pokoju - jak wielbiciele
    nazywali Józefa Stalina - w PZPR utworzyły się frakcje, które tak właśnie
    nawzajem się przezywały. Początkowo obdarzone szybszym refleksem "Żydy"
    jednym susem wskoczyły na czoło "odwilży", wskazując na "Chamów", jako na
    winnych słynnych "błędów i wypaczeń", jakie składały się na "kult jednostki".
    Ale w 1968 roku "Chamy" się odegrały, wskutek czego "Żydy" obraziły się na
    partię i jako "lewica laicka" utworzyły jeden z nurtów opozycji
    demokratycznej i w 1989 r. zawarły z "Chamami" historyczny kompromis przy
    "okrągłym stole", którego obrady zakończyły się 5 kwietnia. "Chamy" uzyskały
    gwarancje zachowania zagrabionego mienia i wpływów na sprawy publiczne
    poprzez sterujące polityczną sceną Wojskowe Służby Informacyjne, "Żydy" -
    fasadę władzy i "Gazetę Wyborczą. [...]".

    Endriu

  • 29. Data: 2009-02-03 18:48:36
    Od: "Virck" <V...@v...net>

> [...]
    >
    > Wyraźna linia podziału zarysowała się podczas historycznch faktów
    > mających datę gdzieś tak 5 marca 1953 roku..

    Ortodoksyjni zalozyli panstwo Izrael....Bardziej kumaci wyjchali do USA,
    gdzie rozmnozyli sie niemilosiernie, nadrabiajac wojenna korekte...Ale czesc
    zostala w Polsce i pod plaszczykiem i polska maska dalej robia swoje....
    A Zyd nie ma przyjaciela innego niz inny Zyd....Ten inny jest tyle dobry ile
    jest wart i co mozna z niego wyciagnac.....Baaa..ilu tych mieniacych sie
    100% Polakami nawet nie wie, ze plynie w nich jarmulcza krwia....

  • 30. Data: 2009-02-03 18:58:11
    Od: "Endriu" <nmp3(wytnij to)@interia.pl>

> [...]
    > ile jest wart i co mozna z niego wyciagnac.....Baaa..ilu tych mieniacych
    > sie 100% Polakami nawet nie wie, ze plynie w nich jarmulcza krwia....

    Żyd jako taki nie jest sam w sobie zły. Niebestpieczeństwo to żyd
    socjalista, gorzej żyd-Euronaganiacz, tudzież NAJGORZEJ - żyd-komunista:

    Pod patronatem Pałkina:
    http://www.asme.pl/122116615672168.shtml

    "[...] A co do wspomnianego Pałkina - to dość charakterystyczne wydaje się
    imię i nazwisko owego patrona fałszerstw i przeinaczeń, stanowiące kolejny
    przyczynek do genezy niektórych stereotypów, które oczywiście są
    "nieuprawnionymi rojeniami ksenofobicznych umysłów". Ale pomimo tego warto
    zapoznać się z listą funkcjonariuszy UB, opublikowaną w katalogach IPN, gdyż
    personalia tam zamieszczone wiele tych stereotypów pozwalają zweryfikować.
    By nie być podejrzanym o wybiórczość, wystarczy spojrzeć na katalog pod
    pierwszą literą alfabetu, gdzie na ok. 130 nazwisk mamy takie jak:
    Abrahamowicz, Abramek, Abramowicz, Abycht, Agata, Agatowski, Ajsenberg,
    Aksamit, Alster, Altrych, Amenda, Anderman, Angiel, Apelman, Apping, Appel,
    Arabski, Araźny, Arbsztejn, Arbuz, Arbuziński, Arcab, Arendt, Arent, Atlas,
    Atłowski, Au, Aulich, Azorowicz, Aszkienazy - by wymienić jedynie te
    najbardziej charakterystyczne. [...]".

    Endriu