  • 11. Data: 2010-05-09 21:19:42
    Temat: Re: a co powiecie na wypowiedź tego analityka?
    Od: SlawcioD <s...@p...onet.pl>

    viper pisze:

> [...]
    > odruchem wymiotnym... ja nie twierdzę że ktoś ma byc dla ciebie autorytetem...
    > z autorytetami trzeba bardzo uważac, autorytety są niezdrowe... ale MR jest
    > naprawdę bardzo dobry w tym co robi... a ludzi dobrych zawsze warto czytac,
    > chociaż wcale nie ma obowiązku się z nimi zgadzac... teraz nie mam z jego
    > komentarzami w zasadzie kontaktu, ale kiedy działał w TMS czytałem go często, w
    > sumie chyba kilka lat... robiłem dla niego wyjątek, bo anali z zasady nie
    > czytam... i uważam że jest foreksowym zawodowcem...

    Gosc moze byc naprawde dobry co nie zmienia faktu ze tym komentarzem
    blysnal;)

    jak dla mnie zlota czcionka;)

    pozdrawiam
    SlawciD

  • 12. Data: 2010-05-09 22:00:20
    Temat: Re: a co powiecie na wypowied? tego analityka?
    Od: Delfino Delphis <D...@w...op.pl>

    viper wrote:

    > zapytaj fatso jakie tutaj kiedyś panowały klimaty... naprawdę chciało się
    > tę grupę przeglądac...to był prawie nałóg... a teraz trudno poradzic sobie
    > z odruchem wymiotnym...

    A są jakieś fora w tym stylu gdzie przenieśli się sensowni ludzie, a trolle
    są moderowane?

  • 13. Data: 2010-05-10 11:03:25
    Od: TT <t...@o...pl>

    Delfino Delphis napisał(a):

    > A są jakieś fora w tym stylu gdzie przenieśli się sensowni ludzie, a trolle
    > są moderowane?

    Gdyby takie fora były, to na tym forum pozostałbyś tylko ty.

    TT

  • 14. Data: 2010-05-10 12:33:44
    Od: Delfino Delphis <D...@w...op.pl>

    TT wrote:

    > Gdyby takie fora były, to na tym forum pozostałbyś tylko ty.

    Skoro nie ma, to może założyć takie forum?

  • 15. Data: 2010-05-10 12:37:43
    Od: "skippy" <a...@n...ma>

    Użytkownik "Delfino Delphis" <D...@w...op.pl> napisał w wiadomości

    > Skoro nie ma, to może założyć takie forum?

    Wszystko było.
    Z niemoderowanego zrobi się śmietnik, moderowane zamiera.
    Minęły czasy pionierki, gdy wszyscy byli otwarci na dzielenie się wiedzą i
    pomaganie sobie nawzajem, weszła komercha.
    I wiekszości tych, co cos wiedzą, po prostu nie chce sie bezinteresowanie w
    kółko pisać o podstawowych kwestiach.

    Po prostu coś się skończyło.