  • 11. Data: 2006-10-02 21:20:52
    Temat: Re: konto dla studenta w "marmurku"
    Od: e...@g...com

    MK napisał(a):

    > Nie spotkalem jeszcze zadnego bankomatu obslugujacego karty chipowe. A karta
    > z chipem moze sie przydac zima do skrobania szyb ;). Mozna ich uzywac tylko
    > w POSach CardPointu, wiem bo mam taka od kilku tygodni...
    >
    > MK

    Dzięki za informacje.

    A co dobrego/zlego mozecie powiedziec o ING Banku Śląskim? Jakie
    pozytywy/negatywy?

    Pozdrawiam.

  • 12. Data: 2006-10-03 13:23:01
    Temat: Re: a dla dla studenta w "gangolu"?
    Od: <p...@o...pl>

    patrząc tu https://bank.lukas.com.pl/konto/start.do i klikając "dalej" mamy
    Wybierz pakiet konta* i tam nowe konta dla studentów. tylko ciekawe ile one
    kosztują? ktoś wie?

  • 13. Data: 2006-10-03 13:31:26
    Od: e...@g...com

    p...@o...pl napisał(a):
    > patrząc tu https://bank.lukas.com.pl/konto/start.do i klikając "dalej" mamy
    > Wybierz pakiet konta* i tam nowe konta dla studentów. tylko ciekawe ile one
    > kosztują? ktoś wie?

    Wg. rzeczpospolitej:

    e-Konto student za prowadzenie 0 za przelew 0 za karte 0,5zl
    miesiecznie (600 bankomatow bez prowizji)
    e-Konto student PRO za prowadzenie 0-4,5zł (w zaleznosci od salda),
    reszta tak samo i (1300 bankomatow bez prowizji).

    Pozdrawiam.

  • 14. Data: 2006-10-03 13:42:36
    Od: <p...@o...pl>

    Wg. rzeczpospolitej:

[...]

    ---------------
    w takim razie to całkiem ciekawa oferta.

  • 15. Data: 2006-10-03 13:54:09
    Od: e...@g...com

    p...@o...pl napisał(a):

    > w takim razie to całkiem ciekawa oferta.

    Poczekajmy na konkretne tabele opłat i prowizji na stronie banku...

    Pozdrawiam,

  • 16. Data: 2006-10-03 15:29:37
    Od: f...@o...eu

    hehe....sie uśmiałem....karty z chipem uzywam od kilku miesięcy i jeszcze ani
    razu nie miałem problemu z zapłaceniem... i nie był to jedynie pos Cardpoint-u
    więc albo pozługujesz sie kartą w niedopowiedni sposób albo w niedopowiednim
    miejscu
    pzdr

  • 17. Data: 2006-10-03 15:40:22
    Od: Krystek <k...@p...space.mailbox>

    MK napisał:
    > Nie spotkalem jeszcze zadnego bankomatu obslugujacego karty chipowe. A
    > karta z chipem moze sie przydac zima do skrobania szyb ;). Mozna ich
    > uzywac tylko w POSach CardPointu, wiem bo mam taka od kilku tygodni...

    No patrz, a ja korzystałem z ATM-ów chipowych BZWBK i Kredyt Banku. Jak
    ktoś pisał na grupie, karta w nich działa nawet po zamazaniu paska
    magnetycznego. Czary ;-)

    K.

  • 18. Data: 2006-10-03 17:41:32
    Od: e...@g...com

    Krystek napisał(a):

    > No patrz, a ja korzystałem z ATM-ów chipowych BZWBK i Kredyt Banku. Jak
    > ktoś pisał na grupie, karta w nich działa nawet po zamazaniu paska
    > magnetycznego. Czary ;-)
    >
    > K.

    A powiedzcie mi, czy obecnie w Polsce jak sie palci bezgotowkowo
    debetowkami Visa Electron to zawsze jest wymagany podpis czy sa banki
    ktore wydaja Electrony przy ktorych sie wpisuje PIN?

    Pozdrawiam.

  • 19. Data: 2006-10-03 17:50:04
    Od: Krystek <k...@p...space.mailbox>

    ereborus napisał:
    > A powiedzcie mi, czy obecnie w Polsce jak sie palci bezgotowkowo
    > debetowkami Visa Electron to zawsze jest wymagany podpis czy sa banki
    > ktore wydaja Electrony przy ktorych sie wpisuje PIN?

    Robiąc zakupy VE mBanku nie pamiętam, żebym kiedykolwiek składał podpis.
    Co innego Maestro, płacąc którym zdarzało mi się podpisywać SLIP-y,
    mimo, że na terminalach wisiały naklejki Maestro "transakcje zatwierdzaj
    PIN-em" (kampania reklamowa PIN-owania).

    K.

  • 20. Data: 2006-10-03 17:58:44
    Od: e...@g...com

    Krystek napisał(a):
> [...]

    > mimo, że na terminalach wisiały naklejki Maestro "transakcje zatwierdzaj
    > PIN-em" (kampania reklamowa PIN-owania).

    Co do Maestro to sie nie wypowiadam bo nie posiadam, ale jeszcze nigdy
    nie wpisywalem PINu placac VE mBanku... zawsze podpis...
    dziwne.

    Pozdrawiam.