  • 11. Data: 2011-07-04 20:11:58
    Temat: Re: ... a jak działają karty przedpłacone?
    Od: dwr <d...@g...-u-s-u-n.pl>

    W dniu 2011-07-04 22:04, dwr pisze:
    > W dniu 2011-06-19 21:37, Maruda pisze:
    > [...]
    > >

    > Dokładnie tak :)
    > Ktoś w świecie ma kartę w EUR/GBP a ja wrzucam normalnie PLN - czyli
    > kupno waluty "na" tej karcie po kursie BZ WBK.
    > Może i nie najtańszy sposób (dla małych kwot może i jeden z tańszych)
    > ale z pewnością najszybszy :)
    > Natomiast inaczej jak bankomat lub transakcje z konta tej karty nie da
    > się wyjąć (po za wykupem likwidacyjnym w kasie).
    A dokładniek ten "ktoś" ma ją fizycznie :)
    Zwyczajnie wysłaną pocztą.

  • 12. Data: 2011-07-06 17:39:23
    Od: "AS" <N...@p...onet.pl>

    > Nie ma to raczej sensu.
    > Zasilenie karty jest w PLN a dostępne środki w walucie po przeliczeniu wg
    > kursu BZ WBK.
    > Chociaż pkt 25 regulaminu mówi, że można zasilić dowolną walutą wg kursu
    > średniego NBP. Wydaje się jednak, że wtedy przewalutowanie po nim na PLN i
    > dalej zakup waluty rachunku technicznego karty - przetestuje kiedyś z
    > ciekawości. Na razie zasilałem tylko PLN.

    Zaciekawił mnie temat dlatego wysłałem zapytanie do "źródła". Oto odpowiedź:

    Uprzejmie informuję, że w przypadku zasilenia karty przedpłaconej walutowej
    kwotą w walucie rachunku tej karty nie występuje przewalutowanie. Kwota
    zaksięgowana jest równa kwocie przez Pana wpłaconej.

    Z poważaniem

    Krzysztof Półrolniczak
    starszy doradca ds. obsługi klienta