  • 11. Data: 2012-04-20 20:41:13
    Temat: Re: a jednak da się szybciutko zrezygnować z KK
    Od: osa <o...@g...pl.ee>

    W dniu 2012-04-20 20:20, neoniusz pisze:

    > Chodzi ci o Worlda? Bo golda juz nie ma...
    > Cos trudno dostac te karte, juz platyne sie dostaje na pstrykniecie a to
    > cos odrzucaja. Chyba nie chca ludzi do konkursu dopuscic.

    Tak, chodzi o Worlda ale te złote kulki przekonały mnie do napisania
    Gold ;) No trudno dostać, a jeszcze trudniej niedostać... i tak wisieć :D

  • 12. Data: 2012-04-20 20:44:58
    Od: osa <o...@g...pl.ee>

    W dniu 2012-04-20 20:38, neoniusz pisze:

> [...]
    > na dokumenty". Jest "oczekiwanie na wstepna decyzje kredytowa" i po paru
    > minutach "oczekiwanie na dokumenty". Pozniej "oczekiwanie na dokumenty"
    > wisi 1-5 dni i "wniosek odrzucony."
    > Dzis niby opiekunka gadala z analitykiem i powiedzial, ze nie uda mi sie
    > uzyskac karty na uproszczonych zasadach - mimo, ze jest spore OdC. Mam
    > im niby jakis papier pokazac. Ale bede probowal dalej ;) Zrezygnowalem z
    > jednej karty i zobaczym. Ale obawiam sie, ze ich scenariusz przewiduje,
    > ze odrzucenie wniosku powoduje pogorszenie mozliwosci otrzymania karty

    No to chyba mi uwalą... bo wniosek nadal wisi, ale zniknęła OdC... a
    jeszcze niedawno nie znikała nawet po uwaleniu wniosku...

    Jeszcze 1-2 mce temu chciałem podwyższyć na X zl (mniej niż maks OdC,
    wyliczyłem na oko 65% dochód netto i obciążenie jako 5% limitu KK) i nie
    dali, dzień później zmniejszyłem kwotę o kilka złotych i wysłałem znów i
    limit podnieśli... no ale wtedy nie znikała OdC a dziś już wyparowała...

    albo zmienili zasady, albo nie chcą mi dać wisieniek... może to nie chcą
    mnie otruć?

  • 13. Data: 2012-04-20 20:46:59
    Od: osa <o...@g...pl.ee>

    W dniu 2012-04-20 20:40, Pan Sowa pisze:

    > A jakie to nowe wiśnie oferuje mBank ?
    >
    > Mr. Owl

    Było kilka dni temu :P kindle 4 za wydanie 300zł kartą world i wysłanie
    smsa w jednym z trzech dni (po 333-334 szt. na dzień dają). Decyduje
    (niby...) kolejność więc chyba nie powinno być problemu wysłać o 00:02
    smsa ;)

  • 14. Data: 2012-04-20 20:54:34
    Od: w...@a...pl (Wemif)

    osa <o...@g...pl.ee> wrote:

> [...]
    > 'oczekuje na dokumenty' czyli od 6 rano analityk nie miał czasu pochylić
    > się na moim wnioskiem... a mBąk wciąż twierdzi, że OdC to karta w 15

    U mnie od ponad 24h wisi wniosek na 3% (Sprawdzenie wniosków w toku)...

    a.

  • 15. Data: 2012-04-20 21:00:00
    Od: osa <o...@g...pl.ee>

    W dniu 2012-04-20 20:54, Wemif pisze:

    > U mnie od ponad 24h wisi wniosek na 3% (Sprawdzenie wniosków w toku)...
    >
    > a.

    No ten na pewno się zawiesił, bo dopiero kolejny etap trafia na pierwszy
    białkowy front (sprawdzenie danych osobowych). Najlepiej jak zadzwonisz
    i anulujesz wniosek, a potem złożysz jeszcze raz bo ten na 99% sam nie
    ruszy.

  • 16. Data: 2012-04-20 22:01:27
    Od: osa <o...@g...pl.ee>

    W dniu 2012-04-20 20:44, osa pisze:
    > No to chyba mi uwalą... bo wniosek nadal wisi, ale zniknęła OdC... a
    > jeszcze niedawno nie znikała nawet po uwaleniu wniosku...

    Na czacie uzyskałem informację, że wniosek odrzucony, a w systemie nadal
    mam 'oczekiwanie na dokumenty' więc albo (znów) im się system rozjechał,
    albo w poniedziałek będzie telefon o opiekuna że mam pokazać jakiś
    papier :) Tak więc okazało się, że wisienki rosną za wysoko ;)

  • 17. Data: 2012-04-20 22:25:37
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 20.04.2012 22:01, osa pisze:

> [...]
    > albo w poniedziałek będzie telefon o opiekuna że mam pokazać jakiś
    > papier :) Tak więc okazało się, że wisienki rosną za wysoko ;)

    To ja nie wiem kto w tym konkursie wezmie udzial... Ci co przedstawia
    papiery i zarabiaja po 1500 zl brutto na etacie? Tacy przeciez nie
    wydadza nawet ta karta 300 zl jednorazowo.

  • 18. Data: 2012-04-20 22:37:17
    Od: osa <o...@g...pl.ee>

    W dniu 2012-04-20 22:25, neoniusz pisze:

    > To ja nie wiem kto w tym konkursie wezmie udzial...

    Hmm... może znajomi pracowników mbanku ;)

    > Ci co przedstawia papiery i zarabiaja po 1500 zl brutto na etacie?

    To idealny klient z tendencją zadłużania ;) więc idealny dla banku

    > Tacy przeciez nie wydadza nawet ta karta 300 zl jednorazowo.

    No to wydadzą mnie i może zapomną spłacić ;)

    Wiesz przecież, że tacy co spłacają KK w terminie to truposze a nie
    klienci ;) Więc nam nie chcą dać kolejnego plastiku bo tylko wtopią
    kolejne kzł który nie będą zarabiać dla banku ;)

    Mały OT:

    W sumie to ta promocja taka sobie, dla mnie najlepsza była akcja BNP
    Paribas, który za zrobienie 3 transakcji debetówką i odpowiedź na
    pytanie jakie jest hasło reklamowe banku dla pierwszych 100 osób w
    miesiącu wysyłał iPody nano ;) Co ciekawe w pierwszym miesiącu rozdali
    ~30 sztuk, w drugim ~60 i dopiero w ostatnim wszystkie 100 szt.
    Najlepsza była lista zwycięzców, np.
    - miesiąc 1. Jan Nowak z Pcimia
    - miesiąc 2. Jan Nowak z Pcimia, Maria Nowak z Pcimia,
    - miesiąc 3. Jan, Maria i Krysia Nowak z Pcimia

    Wszystko zależało jak szybko fabryka produkowała plastiki dla rodziny ;)
    Nie ma sprawiedliwości... wtedy dali mi 3 iPody, a teraz nawet 1 Kindla
    nie chcą dać ;) Chamy, nie bankierzy! ;)

  • 19. Data: 2012-04-20 22:41:01
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 20.04.2012 22:37, osa pisze:
    > Wszystko zależało jak szybko fabryka produkowała plastiki dla rodziny ;)
    > Nie ma sprawiedliwości... wtedy dali mi 3 iPody, a teraz nawet 1 Kindla
    > nie chcą dać ;) Chamy, nie bankierzy! ;)

    Ja tylko jednego ajpodu dostalem od bnp ;( jak byla ta pierwsza promocja
    i rozdawali za samo zalozenie konta.