  • 1. Data: 2007-08-27 17:53:46
    Temat: ae prywatnie
    Od: Ra <w.stopce>

    może ktoś próbował wyrobic sobie ae prywatnie za free mając korporacyjną
    ? nie wiem kto jest wystawcą, adres za kopercie był gdzieś z zagranicy

  • 2. Data: 2007-08-27 20:58:59
    Temat: Re: ae prywatnie
    Od: Jarek Andrzejewski <j...@d...com.pl>

    On Mon, 27 Aug 2007 19:53:46 +0200, Ra <w.stopce> wrote:

    >może ktoś próbował wyrobic sobie ae prywatnie za free mając korporacyjną
    >? nie wiem kto jest wystawcą, adres za kopercie był gdzieś z zagranicy

    u mojego pracodawcy korporacyjna jest "w komplecie" z prywatną. I
    prywatna jest za free.
    --
    Jarek Andrzejewski

  • 3. Data: 2007-08-28 17:46:28
    Od: u...@o...pl (Wwieslaw)

    Jarek Andrzejewski <j...@d...com.pl> wrote:
    > On Mon, 27 Aug 2007 19:53:46 +0200, Ra <w.stopce> wrote:
    >
    > u mojego pracodawcy korporacyjna jest "w komplecie" z prywatną. I
    > prywatna jest za free.

    U mojego tez bonusowo do korporacyjnej jets prywatna. Nie wiem czy Amex
    daje z wlasnej ninicjatywy, czy firma za to placi, ale jest. Bardzo
    fajna karta, polecam*. Obsluga tez na poziomie.

    Wwieslaw

    * Polecam bo za darmo, nie wiem jaki bylby rachunek zyskow i strat
    gdybym musial za nia bulic. A po stronie zyskow zapisuje: transakcje
    bezgotowkowe bez prowizji (co w kartach typu charge nie jest oczywiste),
    jakiestam ubezpieczenia (nie mialem koniecznosci korzystac), 24 dni
    grace period, ale nawet jak zdarzy sie splacic po 30 dniach (po urlopie
    :) to firma przymyka oko i nie dolicza kary do wyciagu. Dodatkowo kumata
    obsluga - zadzwonilem ze chce dopisac adres korespondencyjny (dodatkowy,
    do zakupow przez net) - od razu wiadomo bylo o co chodzi i wykonano.
    Aha, robilem raz wiekszy zakup (kilka biletow lotniczych), zbraklo mi
    limitu i pozwolili na overdraft podczas "najblizszej autoryzowanej transakcji".
    Zadzialalo natychmiast. Poprosilem linie lotnicza o ponowna autoryzacje i poszlo.
    Myslalem ze tak tylko w Erze, a tu (mila) niespodzianka.