  • 11. Data: 2006-02-09 17:23:58
    Temat: Re: agencja PKO + (np mBank) kradna pieniadze!
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    Michal JJ M napisał(a):

    > zgadza sie wlasnie zastrzeglem swoja (jedyna) KK - nie ma sensu doplacac
    > do tego interesu podczas gdy ryzyko jest duze - wracam do zwyklych (bez
    > debetu i bez placenia w necie VE)

    Powiem więcej. Przy wykorzystaniu debetówki też zapłaciłbyś jak za
    wypłatę z obcego bankomatu. Zastrzeż WSZYSTKIE karty. :-)

  • 12. Data: 2006-02-09 17:31:36
    Od: Michal JJ M <p...@...pl>

    > Powiem więcej. Przy wykorzystaniu debetówki też zapłaciłbyś jak za
    > wypłatę z obcego bankomatu. Zastrzeż WSZYSTKIE karty. :-)

    1. tak ale na debetowce przynajmniej nie ma odesetek poza tym moge
    wrocic do dawnej tradycji: wyplata z bankomatu i placenie gotowka zawsze
    i wszedzie
    2. KK wzialem tylko zeby zobaczyc jak to dziala ale od poczatku b. nie
    podobalo mi sie to ze kazdy z dobra pamiecia wzrokowa bedzie mogl sobie
    zrobic zakupy na moj koszt

  • 13. Data: 2006-02-09 17:32:33
    Od: Michal JJ M <p...@...pl>

    > Masz katę w systemie VISa/mbank. Złóż u nidch rekalamcje to ci zwrócą, bo
    > zostałeś wprowadzony w błąd jako customer.

    a jaki tam jest adres/telefon?

  • 14. Data: 2006-02-09 17:36:42
    Od: "wojciech" <w...@p...pl>

    > 1. tak ale na debetowce przynajmniej nie ma odesetek poza tym moge wrocic
    > do dawnej tradycji: wyplata z bankomatu i placenie gotowka zawsze i
    > wszedzie

    Uważaj na niektórych "dyskutantów" na liście.
    Udają obiektywnych a tak naprawdę działają na zlecenie banków lub serwisów
    finasowych i bronią nie klientów, ale pracodawców.
    Zostałeś podstępnie zwiedziony i chroni cie Ustawa o KOnsumentach.

    Janina Kolina

  • 15. Data: 2006-02-09 19:11:56
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...pulapka.org.pl>

    On Thu, 09 Feb 2006 15:02:05 +0100, Michal JJ M <p...@...pl> wrote:

    >witam,
    >pewnie juz o tym bylo na grupie ale jeszcze raz pragne ostrzec przed
    >placeniem karta (zwlaszcza kredytowa) w agencjach PKO - terminal POS
    >wyglada nromalnie, loga VISA tez ale to nie jest terminal POS tylko
    >przedluzenie bankomatu bezpinowego!! i operacje wykonywane w tym go*nie
    >traktowane sa jako GOTOWKOWE!!

    A dlaczego operacjie gotówkowe miały by byc traktowane inaczej?

  • 16. Data: 2006-02-09 19:53:29
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    Michal JJ M <p...@...pl> writes:

    > mysle ze "w trosce o dobro klientow" mBank powinien tlustym drukiem na
    > czerwono napisac ze PKO robi takie waly dzieki ktorym mBank dostaje
    > 5zl + odsetki od wyplacanej kwoty

    Tyle ze "takie waly" to robi potencjalnie prawie kazdy bank. Bo w prawie
    kazdym banku mozna pojsc do okienka i poprosic o wyplate z karty VISA
    albo innej MC itd.
    Przy wiekszej sumie to nawet zdecydowanie lepiej pojsc do okienka,
    nie ma problemow z reklamacjami itp.

    Tak wiec to nie tylko mBank powinien cos tlustym drukiem a kazdy bank,
    i nie ze tylko PKO robi waly ale ze kazdy bank.
    --
    Krzysztof Halasa

  • 17. Data: 2006-02-09 20:24:27
    Od: "wojciech" <w...@p...pl>

> [...]
    >finasowych i bronią nie klientów, ale pracodawców.
    >Zostałeś podstępnie zwiedziony i chroni cie Ustawa o KOnsumentach.

    Sluchaj tylko mnie, trollicy jkolina. Tylko ja dbam o to żebyś się wzbogacil.
    Jak bedzizs mnie słuchał to będziesz mniam durzo pieniędzy, geste wlosy i
    urodzo ci się dzieci zdrowe w czekoladowym kolorze. I odnajdziesz w lesie
    NIEMIECKIEGO trabanta.
    Tylko
    mnie słuchaj, ale uwazaj &#8211; co chwile zmieniam pseudonim i udawany adres

    pocztowy, bo mnie prześladują. Poznasz mnie po tym, ze pisze o najlepszym
    banku swiata &#8211; NIEMIECKIM VW. To taki dobry jest bank, ze nawet mnie
    tampozwolili mieć konto. Poznasz mnie jeszcze po niestandratowej ortogrfiii i
    składni. I podopisuje się czasem Kolina.
    A karty wyzuc ,wyrzuc. Albo na rozstaju potnij. To som karty nie dlanas. Te
    karty to robia ci co sa na uslugach nieniemickich bankow.
    A ztom ustawo o konsumentach to taki był zart i ztom visom tez.
    I na bankomaty uwazaj. One tez od zlego sa: paseczek ci skopiujo i w
    sandalach w zime chodzic bedziesz.
    Czego Ci zyczy
    jkolina (buziaczki)

    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl

  • 18. Data: 2006-02-09 22:42:08
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    Michal JJ M napisał(a):

    > 1. tak ale na debetowce przynajmniej nie ma odesetek poza tym moge
    > wrocic do dawnej tradycji: wyplata z bankomatu i placenie gotowka zawsze
    > i wszedzie

    Pamiętaj, że gotówkę możesz zgubić lub może zostać Tobie podprowadzona.
    Ergo: nie korzystaj z kart ani gotówki. :-)

    > 2. KK wzialem tylko zeby zobaczyc jak to dziala ale od poczatku b. nie
    > podobalo mi sie to ze kazdy z dobra pamiecia wzrokowa bedzie mogl sobie
    > zrobic zakupy na moj koszt

    Aaallle ozochodzi?

  • 19. Data: 2006-02-10 05:49:11
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    http://groups.google.pl/groups?q=jkolina&hl=pl

  • 20. Data: 2006-02-10 07:43:33
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "wojciech" <w...@p...pl> napisał w wiadomości

    > Uważaj na niektórych "dyskutantów" na liście.

    ...powiedzial grupowy troll i glupek jkolina...;-)

    > Udają obiektywnych a tak naprawdę działają na zlecenie banków lub serwisów
    > finasowych i bronią nie klientów, ale pracodawców.

    Nooo, o to mozemy byc spokojni, takich inteligentnych inaczej zaden bank nie
    zatrudni.
    Jesli jkolina reklamuje VW to tylko z bezinteresownej glupoty
    ;-)

    --
    Pozdrowienia
    ---