  • 1. Data: 2009-06-07 17:03:10
    Temat: ale to juz bylo
    Od: Jerzy Olszewski <j...@i...com.pl>

    Przeszło gdzieś za nami
    choć w papierach lat przybyło,
    to jesteśmy ciągle tacy sami.

    "Po osiemnastu latach od tajemniczej śmierci Michała Falzmanna,
    inspektora NIK badającego aferę FOZZ, odnalazły się jego prywatne
    kalendarze. Zapiski, do których dotarł portal tvp.info, być może pozwolą
    w pełni odkryć kulisy funkcjonowania FOZZ.

    W kalendarzach Michała Falzmanna, do których dotarł portal tvp.info, są
    zapiski z kontroli Funduszu Obsługi Zadłużenia Zagranicznego, precyzyjne
    informacje na temat spółek i banków, do których trafiały pieniądze z
    Funduszu, nazwiska osób, które organizowały cały proceder, daty, kwoty i
    numery przelewów. Zanotowane są też miejsca i daty spotkań inspektora
    NIK z najważniejszymi urzędnikami państwowymi, m.in. z ówczesnym
    premierem Janem Krzysztofem Bieleckim i szefami Narodowego Banku Polskiego."

    ale to już było i nie wróci więcej
    choć w papierach lat przybyło
    to do przodu sie wyrywa głupie serce...

  • 2. Data: 2009-06-07 21:28:14
    Temat: Re: ale to juz bylo
    Od: totus <t...@p...onet.pl>

    Jerzy Olszewski wrote:

> [...]
    > NIK z najważniejszymi urzędnikami państwowymi, m.in. z ówczesnym
    > premierem Janem Krzysztofem Bieleckim i szefami Narodowego Banku

    Mógłbyś mnie naprowadzić jak z tej informacji wyczytać ile ukradł Bielecki i
    Tusk?

  • 3. Data: 2009-06-08 07:41:26
    Od: Jerzy Olszewski <j...@i...com.pl>

    totus pisze:

    > Mógłbyś mnie naprowadzić jak z tej informacji wyczytać ile ukradł Bielecki i
    > Tusk?

    Z czego wnosisz, że Tusk coś ukradł ?

  • 4. Data: 2009-06-08 08:41:33
    Od: totus <t...@p...onet.pl>

    Jerzy Olszewski wrote:

    > Z czego wnosisz, że Tusk coś ukradł ?

    Ja to się dopiero uczę tej sztuki. Ty jesteś dla mnie mistrzem. Dlatego
    pytam. Jakie wnioski powinienem wyciągnąć z Twojego listu? I co mam
    rozpowszechniać dalej. Domyśliłem się, że okradają Polskę tylko nie wiem
    kto. Pewne jest, że agenci i na pewno nie ci co siedzą w więzieniu. Jest
    jedno nazwisko. Więc Bielecki jest pewien no ale Tusk był wtedy w sejmie.
    Czyli Tusk też. Dobrze myślę? Należy mi się pochwała, prawda? Szybko się
    uczę.

  • 5. Data: 2009-06-08 09:11:55
    Od: Jerzy Olszewski <j...@i...com.pl>

    totus pisze:

> [...]
    > Czyli Tusk też. Dobrze myślę? Należy mi się pochwała, prawda? Szybko się

    Zachęcam do samodzielnego myślenia. Nie tylko w sprawach giełdowych.

  • 6. Data: 2009-06-08 09:20:10
    Od: totus <t...@p...onet.pl>

    Jerzy Olszewski wrote:

    > Zachęcam do samodzielnego myślenia. Nie tylko w sprawach giełdowych.

    Sam wiesz jakie początki są trudne. Proszę tylko o lekkie naprowadzenie.
    Resztę już twórczo rozwinę. Bielecki i Tuski? Tak? Zgadłem, tak? No, zlituj
    się.