  • 1. Data: 2008-12-03 11:07:17
    Temat: alior, Rachunek zarabiający (firmowe konto)
    Od: " autor" <n...@g...pl>

    Witam!
    W cenniku widze oplaty za korzytsanie z podpisu elektronicznego przy
    korzystaniu z czytnika wydanego przez bank ('Opłata za użytkownika
    korzystającego z pakietu sprzętowego podpisu elektronicznego na dostarczonym
    przez Bank nośniku (np. pendrive)'), no i pytanie brzmi, czy jezlei posiadam
    podpis elektroniczny i wlasny czytnik to jestem zmuszony korzystac z tej
    uslugi czy nie ? NIgdzie procz toip nie moge sie doszukac informacji, nawet w
    faq tego konta.

  • 2. Data: 2008-12-03 11:08:03
    Temat: Re: alior, Rachunek zarabiający (firmowe konto)
    Od: " autor" <n...@g...pl>

    autor <n...@g...pl> napisał(a):

> [...]
    > uslugi czy nie ? NIgdzie procz toip nie moge sie doszukac informacji, nawet w

    no chyba ze to nowa definicja tokena ..

  • 3. Data: 2008-12-03 13:23:42
    Od: w...@a...pl (Wemif)

    autor <n...@g...pl> wrote:
    > Witam!
    > W cenniku widze oplaty za korzytsanie z podpisu elektronicznego przy
    > korzystającego z pakietu sprzętowego podpisu elektronicznego na dostarczonym

    Ale nie musisz z tego korzystac, mozna wybrac autoryzacje sms.

    a.