  • 1. Data: 2010-03-02 08:21:48
    Temat: [alior] autodealing / SPOT: bank odmawia kwotowania.
    Od: Paweł <r...@1...0.0.1>

    tez wam tak dealingroom odpowiada?
    nie chca sprzedawac jak jest dobrze dla klienta, czy jak? :)

  • 2. Data: 2010-03-02 08:43:04
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Tue, 02 Mar 2010 09:21:48 +0100, Paweł napisał(a):

    > tez wam tak dealingroom odpowiada?
    > nie chca sprzedawac jak jest dobrze dla klienta, czy jak? :)

    Może jest to związane z ostatnimi problemami. Na 26 albo 27 lutego była
    planowana przerwa techniczna i od tej pory więcej nie działa niż działa.

    Xenocide

  • 3. Data: 2010-03-02 08:49:54
    Od: "wiatrak" <w...@y...pl>

    > Może jest to związane z ostatnimi problemami. Na 26 albo 27 lutego była
    > planowana przerwa techniczna i od tej pory więcej nie działa niż działa.

    Właśnie chciałem sobie pobrać historie rachunku w PDF. Czarna dziura.

    wiatrak

  • 4. Data: 2010-03-02 08:50:45
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    "Pawel" <r...@1...0.0.1> wrote in message
    > tez wam tak dealingroom odpowiada?
    > nie chca sprzedawac jak jest dobrze dla klienta, czy jak? :)

    Raczej ten caly ich system sie rozpada, na pulpicie nie wyswietla sie
    kalendarz i 'kolka' bardzo dlugo lataja.

  • 5. Data: 2010-03-02 08:53:39
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Tue, 02 Mar 2010 09:49:54 +0100, wiatrak napisał(a):

    > W?a?nie chcia?em sobie pobraae historie rachunku w PDF. Czarna dziura.

    Raczej czarna dupa ;) A swoją drogą ciekawe co tam odwalili za numer, że
    się tak wszystko totalnie posypało, że aż się wierzyć nie chce.

    Xenocide

  • 6. Data: 2010-03-02 08:54:07
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Tue, 02 Mar 2010 09:50:45 +0100, Krzysztof napisał(a):

    > Raczej ten caly ich system sie rozpada, na pulpicie nie wyswietla sie
    > kalendarz i 'kolka' bardzo dlugo lataja.

    Cholera muszę dzisiaj wpłacić pieniądze na konto w A :/

    Xenocide

  • 7. Data: 2010-03-02 09:17:09
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "xbartx" <b...@h...net> napisał w wiadomości grup

    > Cholera muszę dzisiaj wpłacić pieniądze na konto w A :/

    Spokojnie, wpłacić na pewno się da. :D

  • 8. Data: 2010-03-02 09:59:50
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Tue, 02 Mar 2010 10:17:09 +0100, MarekZ napisał(a):

    > Użytkownik "xbartx" <b...@h...net> napisał w wiadomości grup

    > Spokojnie, wpłacić na pewno się da. :D

    No właśnie niekoniecznie. Pamiętam jak startowali, też były lekkie
    problemy z systemem. Jeżeli nie działa Tobie www to im też nie działa w
    oddziale co skutkuje tym, że kasy na swoje konto nie wpłacisz :/

    Xenocide

  • 9. Data: 2010-03-02 10:03:54
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "xbartx" <b...@h...net> napisał w wiadomości grup

    > No właśnie niekoniecznie. Pamiętam jak startowali, też były lekkie
    > problemy z systemem. Jeżeli nie działa Tobie www to im też nie działa w
    > oddziale co skutkuje tym, że kasy na swoje konto nie wpłacisz :/

    W takich sytuacjach powinny się pojawić kompletnie nieoczekiwane dodatkowe
    możliwości (ręczne wypełnienie dowodu wpłaty).

  • 10. Data: 2010-03-02 10:17:05
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Tue, 02 Mar 2010 11:03:54 +0100, MarekZ napisał(a):

    > W takich sytuacjach powinny się pojawić kompletnie nieoczekiwane
    > dodatkowe możliwości (ręczne wypełnienie dowodu wpłaty).

    Być może się coś zmieniło, ale ostatnio takich dodatkowych możliwości nie
    było, ale nic straconego, bo być może dzisiaj przetestuje ;)

    Xenocide