  • 11. Data: 2010-03-02 10:19:04
    Temat: Re: [alior] autodealing / SPOT: bank odmawia kwotowania.
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "xbartx" <b...@h...net> napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:hmioj1$hro$...@i...gazeta.pl...

    > Być może się coś zmieniło, ale ostatnio takich dodatkowych możliwości nie
    > było, ale nic straconego, bo być może dzisiaj przetestuje ;)

    Ale dziś od rana Alior mi działa bez przerwy...

  • 12. Data: 2010-03-02 11:25:46
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2010-03-02, Paweł <r...@1...0.0.1> wrote:

    > tez wam tak dealingroom odpowiada?
    > nie chca sprzedawac jak jest dobrze dla klienta, czy jak? :)

    Mi się raz zdarzyło. Po 10 minutach było ok.
    PS. A czy dobrze, to zależy dla jakiego. Dla mnie kursy są złe :P

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 13. Data: 2010-03-02 11:27:02
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2010-03-02, xbartx <b...@h...net> wrote:

    > Raczej czarna dupa ;) A swoją drogą ciekawe co tam odwalili za numer, że
    > się tak wszystko totalnie posypało, że aż się wierzyć nie chce.

    SOA#1 :)
    Właśnie kreślę po świeżo wydrukowanym wyciągu :)

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 14. Data: 2010-03-02 14:05:33
    Od: w...@a...pl (Wemif)

    MarekZ <b...@a...w.pl> wrote:

    > W takich sytuacjach powinny się pojawić kompletnie nieoczekiwane dodatkowe
    > możliwości (ręczne wypełnienie dowodu wpłaty).

    Wczoraj koło południa nie dało się wpłacić w kasie Aliora (w ogóle nic
    się nie dało robić ani w kasie ani u bankierów), pisałem o tym w wątku obok.

    a.