  • 1. Data: 2008-12-03 17:56:52
    Temat: alior bak - brak schamtów dla rachunków
    Od: "qbczyk" <q...@w...pl>

    Witam,
    Założyłem rachunek zarabiający. Przelałem na niego kase i później z powrotem
    chciałem - tak przetestować jak długo idzie i w ogóle czy działa ;) no i
    okazało się, że jednak nie działa.
    Po wpisaniu sms'a z kodem strona się cofnęła i wywaliło komunikat: "brak
    schematu akceptacji dla rachunku". Weszłem se na ustawienia -> zarządzanie
    schematami, czy jakoś tak a tam pustka.
    Co jest grane?

    Wiem, że już taka wiadomość tu była ale nie mam możliwości się pod nią
    dopisać za co z góry albo i z dołu przepraszam ;)

  • 2. Data: 2008-12-03 19:16:11
    Temat: Re: alior bak - brak schamtów dla rachunków
    Od: "Bogdan B." <b...@w...pl>

    qbczyk wrote:
> [...]
    > Wiem, że już taka wiadomość tu była ale nie mam możliwości się pod nią
    > dopisać za co z góry albo i z dołu przepraszam ;)

    W oddziale należy pewnie ustalić rzeczony schemat akceptacji.
    Czyli: kto z kim może składać jakie zlecenia, np. przelewy.

  • 3. Data: 2008-12-03 19:39:07
    Od: Jarek Andrzejewski <p...@g...com>

    On 3 Gru, 20:16, "Bogdan B." <b...@w...pl> wrote:

    > W oddziale należy pewnie ustalić rzeczony schemat akceptacji.
    > Czyli: kto z kim może składać jakie zlecenia, np. przelewy.

    Jeden człowiek zakłada prywatny rachunek i jeszcze ma jakieś schematy
    ustalać? Że niby jakie: wieczorem mu będzie wolno przelewać, a rano
    nie? Albo, że bank wyrywkowo będzie sprawdzał czy pijany nie jest i na
    pewno chce przelać?
    Jeśli rzeczywiście tam takie cuda są, to chyba Polbank jest zagrożony
    jeśli chodzi o "prymat" w nieprzyjazności interfejsu...

    --
    pozdrawiam,
    Jarek Andrzejewski

  • 4. Data: 2008-12-03 20:20:29
    Od: BK <b...@g...com>

    On 3 Gru, 20:39, Jarek Andrzejewski <p...@g...com> wrote:

> [...]
    > Jeśli rzeczywiście tam takie cuda są, to chyba Polbank jest zagrożony
    > jeśli chodzi o "prymat" w nieprzyjazności interfejsu...

    Jak "rachunek zarabiajacy" to nie prywatny tylko firmowy a tu juz moga
    w gre wchodzic "zabawy" z reprezentacja firmy.

    BK

  • 5. Data: 2008-12-03 22:49:44
    Od: Wojciech Nawara <wytnij_usenet_wytnij@wytnij_nawara.wytnij_info>

    qbczyk pisze:

    > Co jest grane?
    >
    > Wiem, że już taka wiadomość tu była ale nie mam możliwości się pod nią
    > dopisać za co z góry albo i z dołu przepraszam ;)

    A dlaczego odpowiedź na tamtą wiadomość nie była dla ciebie
    satysfakcjonująca?

    WN