  • 1. Data: 2009-03-01 18:26:03
    Temat: [alior bank]bitdefender do każdej karty debetowej
    Od: "news.task.gda.pl" <q...@w...pl>

    Witam,

    Otóż dostałem karte, a wraz z nią instrukcję jak zainstalowac BitDefender.
    Mam wejśc na stronę www.bitdefender.com/mastercardvirusprotection/alior/ i
    kliknąc Sign-Up Now.
    Tylko, że taka strona nie istnieje.
    Posłałem maila z zapytaniem do banku ale nie odpisali mi.

    Ktoś coś wie na ten temat?

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2009-03-01 18:32:51
    Od: "kashmiri" <x...@g...com>

    "news.task.gda.pl" <q...@w...pl> wrote in message
> [...]
    > kliknąc Sign-Up Now.
    > Tylko, że taka strona nie istnieje.
    > Posłałem maila z zapytaniem do banku ale nie odpisali mi.

    Już pytałeś dzisiaj, niepotrzebnie powtarzasz posta :)

  • 3. Data: 2009-03-01 18:49:27
    Temat: Re: bitdefender do każdej karty debetowej
    Od: Peet <w...@g...com>

    Może stronka bosiu podpasuje:
    http://mastercard.bitdefender.com/bos/account.php?ac
    tion=new

  • 4. Data: 2009-03-01 18:56:11
    Od: "kashmiri" <x...@g...com>

    "Peet" <w...@g...com> wrote in message
    j.googlegroups.com...
    Może stronka bosiu podpasuje:
    http://mastercard.bitdefender.com/bos/account.php?ac
    tion=new

    Dzięki za inspirację. Znalazłem:

    http://mastercard.bitdefender.com/alior

    pzdr.
    k.

  • 5. Data: 2009-03-01 18:57:39
    Od: "bartekk" <k...@g...com>

  • 6. Data: 2009-03-01 19:33:27
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "bartekk" <k...@g...com> wrote in message

    > http://mastercard.bitdefender.com/ALIOR/

    BIN 556080

    MK

  • 7. Data: 2009-03-02 06:36:27
    Od: pwz <p...@j...pl>

    news.task.gda.pl pisze:
    > Witam,
    >
    > Otóż dostałem karte, a wraz z nią instrukcję jak zainstalowac BitDefender.
    > Mam wejśc na stronę
    (...)
    > Ktoś coś wie na ten temat?

    IMHO to wyjaśnia wszystko w tym wątku:
    http://tinyurl.com/boryv4
    pwz

  • 8. Data: 2009-03-02 08:26:53
    Od: BK <b...@g...com>

    On 2 Mar, 07:36, pwz <p...@j...pl> wrote:

    > (...)
    >
    > IMHO to wyjaśnia wszystko w tym wątku:http://tinyurl.com/boryv4
    > pwz

    Tak teraz na grupie nie mozna juz o nic zapytac bo zawsze bedzie to
    nawiazanie do jakiegos banku lub produktu ;)

  • 9. Data: 2009-03-02 16:55:44
    Od: pwz <p...@j...pl>

    BK pisze:

    > Tak teraz na grupie nie mozna juz o nic zapytac bo zawsze bedzie to
    > nawiazanie do jakiegos banku lub produktu ;)

    Nieee no, po prostu czasami "aż boli", kiedy z dziwnego adresu/IP
    przychodzi zapytanie, a po chwili odpowiedź z super-marketingowym
    opisem... Ale fakt, jestem na tym punkcie mocno przeczulony.
    pwz