  • 1. Data: 2009-03-09 16:01:42
    Temat: [alior] bitdefender do każdej karty
    Od: "krecik" <k...@o...eu>

    Witam,

    Otóż dostałem karte, a wraz z nią instrukcję jak zainstalowac BitDefender.
    Mam wejśc na stronę www.bitdefender.com/mastercardvirusprotection/alior/ i
    kliknąc Sign-Up Now.
    Tylko, że taka strona nie istnieje.
    Posłałem maila z zapytaniem do banku ale nie odpisali mi.

    Ktoś coś wie na ten temat?

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2009-03-09 16:18:41
    Temat: Re: [alior] bitdefender do każdej karty
    Od: "Adam S." <d...@p...onet.pl>

    > Ktoś coś wie na ten temat?

    Było na początku marca. Ktoś podał ten adres
    http://mastercard.bitdefender.com/ALIOR/

    as

  • 3. Data: 2009-03-09 16:51:43
    Od: "krecik" <k...@o...eu>

    Użytkownik "Adam S." <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Było na początku marca. Ktoś podał ten adres
    > http://mastercard.bitdefender.com/ALIOR/
    >
    > as

    Dziękuje.

  • 4. Data: 2009-03-09 18:44:26
    Od: "Błażej" <e...@p...fm>

    > Posłałem maila z zapytaniem do banku ale nie odpisali mi.

    Rozumiem, że to jest właśnie ta wyższa kultura bankowości....

    Pozdrawiam.

  • 5. Data: 2009-03-09 19:09:27
    Od: pwz <p...@j...pl>

    krecik pisze:
    > Witam,
    >
    > Otóż dostałem karte, a wraz z nią instrukcję jak zainstalowac
    (...)

    Pytałeś o to w zeszłym tygodniu i dostałeś już odpowiedź. Moim zdaniem
    jesteś zwykłym złodziejem, bo każdy spamer to złodziej. Czytaj więcej tu:
    http://tinyurl.com/bm2gqn
    pwz

  • 6. Data: 2009-03-09 19:11:52
    Od: pwz <p...@j...pl>

    pwz pisze:

> [...]
    >
    > Pytałeś o to w zeszłym tygodniu i dostałeś już odpowiedź. Moim zdaniem
    > jesteś zwykłym złodziejem, bo każdy spamer to złodziej. Czytaj więcej tu:

    P.S. Miałem przekierować sporo moich środków do banku, który tak
    nieudolnie reklamujesz. Dzięki tego typu postom na pewno już tego nie
    uczynię.
    pwz

  • 7. Data: 2009-03-09 19:25:58
    Temat: Re: bitdefender do każdej karty
    Od: BK <b...@g...com>

    On 9 Mar, 20:11, pwz <p...@j...pl> wrote:

    > P.S. Miałem przekierować sporo moich środków do banku, który tak
    > nieudolnie reklamujesz. Dzięki tego typu postom na pewno już tego nie
    > uczynię.
    > pwz

    Ale o ktorym banku mowisz? :)

    Oferta nie jest banku tylko mastercarda, maja ja chyba wszystkie banki
    wydajace MC dla klientow biznesowych :)

  • 8. Data: 2009-03-09 19:29:02
    Od: BK <b...@g...com>

    On 9 Mar, 19:44, "Błażej" <e...@p...fm> wrote:

    > Rozumiem, że to jest właśnie ta wyższa kultura bankowości....
    >
    > Pozdrawiam.

    Nie wiem Panowie ale mam wrazenie, ze sie niektorzy nabawili aloro-
    paranoi.

    Jak sie tylko cos pojawi to odrazu macie pretensje do Aliora ;-)

    Oferta/promocja to akurat dzialanie MasterCard oferuje to Pekao, Bos,
    Alior i pewnie klika innych bankow. Ale jak sie pojawi o to pytanie to
    od razu watki sa do Aliora ;)

  • 9. Data: 2009-03-09 19:30:17
    Od: BK <b...@g...com>

    A dobra dopiero zauwazylem, ze w linku jest Alior ;)))

  • 10. Data: 2009-03-09 19:33:01
    Od: "kleksik" <p...@o...pl>

    > P.S. Miałem przekierować sporo moich środków do banku, który tak
    > nieudolnie reklamujesz. Dzięki tego typu postom na pewno już tego nie
    > uczynię.
    > pwz

    myślisz, ze to sporo te twoje uciułane 10 zł kieszonkowego ?