  • 11. Data: 2009-03-28 21:42:25
    Temat: Re: alior - dodatkowa KK
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Sat, 28 Mar 2009 18:20:33 +0100, jurek.news napisał(a):

    > - kartę dodatkową załatwiłem bez chodzenia do oddziału, wystarczył mejl
    > (potem, już po otrzymaniu karty odesłałem tylko pocztą na koszt banku
    > podpisany wniosek o wydanie karty)

    A to bardzo ciekawe, bo mi znów powiedzieli, że trzeba podpisać umowę
    ramową dla użytkownika. Czyli wizyta była konieczna.

    > - wydatki kartą dodatkową wchodzą do kwoty do zwolnienia za kartę główną
    > - można mieć inną kartę dodatkową niż główna (tzn: Głowna gold,
    > dodatkowa silver)

    A to nawet nie wiedziałem!

    > - karta przyszła pocztą chyba po 5 dniach (tzn. zamówiłem w
    > poniedziałek, karta przyszła w piątek)

    To prawda, szybciutka reakcja. Szybciej niż w Citi nawet.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    Lege Artis http://olgierd.bblog.pl

  • 12. Data: 2009-03-28 22:16:20
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Sat, 28 Mar 2009 21:42:25 +0000, Olgierd napisał(a):

    > A to bardzo ciekawe, bo mi znów powiedzieli, że trzeba podpisać umowę
    > ramową dla użytkownika. Czyli wizyta była konieczna.

    Co potwierdza tylko teorię, że w Aliorze każdy oddział działa inaczej ;-)

  • 13. Data: 2009-03-29 08:30:23
    Od: "jurek.news" <j...@g...pl>

    Olgierd pisze:

    > A to bardzo ciekawe, bo mi znów powiedzieli, że trzeba podpisać umowę
    > ramową dla użytkownika. Czyli wizyta była konieczna.

    Może dlatego moja żona nie musiała, bo mamy wspólny rachunek w
    Aliorbanku? Ale i tak umowa KK jest tylko na mnie....

  • 14. Data: 2009-03-29 10:17:37
    Od: BK <b...@g...com>

    On 29 Mar, 10:30, "jurek.news" <j...@g...pl> wrote:

    > Może dlatego moja żona nie musiała, bo mamy wspólny rachunek w
    > Aliorbanku? Ale i tak umowa KK jest tylko na mnie....

    No tak ale to zona ma juz ramowke z Bankiem.