  • 1. Data: 2008-11-30 17:16:18
    Temat: alior - falszowanie regulaminow itp.
    Od: kapitan <k...@k...pl>

    hej

    co myslicie o tym co napisali w artykule:
    Alior Bank: fałszowanie regulaminów, kłamstwa i bałagan
    http://olgierd.bblog.pl/wpis,alior;bank;falszowanie;
    regulaminow;klamstwa;i;balagan,16876.html

    prawda to czy nieprawda?

    //Maciek

    ps. mam nadzieje ze nie zostane potraktowany jako link spamer...

  • 2. Data: 2008-11-30 17:48:23
    Temat: Re: alior - falszowanie regulaminow itp.
    Od: szczurwa <s...@g...com>

    On 30 Lis, 18:16, kapitan <k...@k...pl> wrote:
> [...]
    >
    > prawda to czy nieprawda?
    >
    > //Maciek
    >
    > ps. mam nadzieje ze nie zostane potraktowany jako link spamer...

    Niestety prawda.

  • 3. Data: 2008-11-30 19:18:43
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > Niestety prawda.

    fatalnie ten bank wystartował, już na początku taka jazda ;-(

    zwyczajnie brak mi słów, a z drugiej strony mamy Citka, który o każdej
    zmianie regulaminu informuje klientów listownie! nie e-mail, nie info w
    systemie transakcyjnym tylko papier wysłany pocztą!!!

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 4. Data: 2008-11-30 19:26:22
    Od: Piotr Gralak <g...@g...pl>

    RobertS napisał(a):

> [...]
    > zmianie regulaminu informuje klientów listownie! nie e-mail, nie info w
    > systemie transakcyjnym tylko papier wysłany pocztą!!!

    i tak powinno być. nikt im nie każe zmieniać regulaminów. zwykle sami są
    sobie winni - ostatnie zmiany to likwidacja nielegalnej już opłaty za
    nieterminową spłatę, i utworzenie w jej miejsce - jak tylko UOKIK się
    tym zajmie to pewnie też już wkrótce nielegalnych (znów trzeba będzie
    zmienić regulamin) - opłat za "monit" oraz dodanie bełkotliwego tekstu o
    kursie znanym dzień po zaksięgowaniu (nieudolna obrona przed nagłośnioną
    ostatnio przez media i również budzącą zainteresowanie UOKIK sprawą
    paskarskich kursów).

    PG

  • 5. Data: 2008-11-30 20:03:33
    Od: Andrzej <a...@p...de>

    Użytkownik Piotr Gralak napisał:

> [...]
    > kursie znanym dzień po zaksięgowaniu (nieudolna obrona przed nagłośnioną
    > ostatnio przez media i również budzącą zainteresowanie UOKIK sprawą

    Witam,

    mam pytanie: a co z akceptacja regulaminu przez klienta? w umowach z
    operatorami komorkowymi głośno było o zmianach regulaminów - jeśli
    klient nie akceptuje zmiany to umowa sie rozwiazuje. czy to nie
    obowiązuje w bankach?
    drugie pytanie: czy takich regulaminów nie ztwierdza przypadkiem jakis knf?

  • 6. Data: 2008-11-30 20:06:26
    Od: RobertS <b...@x...pl>

> [...]
    > operatorami komorkowymi głośno było o zmianach regulaminów - jeśli
    > klient nie akceptuje zmiany to umowa sie rozwiazuje. czy to nie
    obowiązuje! tylko bank regulaminu nie zmienił...on go nadpisał ;-(
    nowy ma taką samą datę...

    > drugie pytanie: czy takich regulaminów nie ztwierdza przypadkiem jakis
    > knf?
    nie

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 7. Data: 2008-12-02 18:16:39
    Od: "darkblue" <n...@n...pl>

  • 8. Data: 2008-12-04 09:39:31
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "darkblue" gh3u2f$2ml8$...@n...ipartners.pl

    > co do ciebie: przyznaj sie ile zarabiasz w citku ?

    Tam jest równouprawnienie i wszyscy zarabiają tyle
    samo -- miliard w środę i miliard w sobotę. :) Mnie
    Citek nie wadzi. Mam tam kartę kredytową i cieszę się,
    choć limit mógłby być [ze 2 razy] większy.

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'