  • 1. Data: 2010-03-08 21:02:20
    Temat: alior kk - status karty "do aktywacji"
    Od: PP <n...@n...pl>

    mozecie mi powiedziec, co w aliorze oznacza status karty do aktywacji?

    w jednym miejscu wyswietla mi sie, ze moja kk jest aktywna, ale w innym,
    ze do aktywacji

    znow jakis bug w systemie?

  • 2. Data: 2010-03-08 21:09:04
    Temat: Re: alior kk - status karty "do aktywacji"
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    "PP" <n...@n...pl> wrote in message news:hn3okq$uj0$2@news.onet.pl...
    > mozecie mi powiedziec, co w aliorze oznacza status karty do aktywacji?
    >
    > w jednym miejscu wyswietla mi sie, ze moja kk jest aktywna, ale w innym,
    > ze do aktywacji
    >
    > znow jakis bug w systemie?

    jezeli to odnowienie , to ten typ tak ma.

  • 3. Data: 2010-03-08 22:25:09
    Od: w...@a...pl (Wemif)

    PP <n...@n...pl> wrote:

    > znow jakis bug w systemie?

    Też tak miałem i o tym tu pisałem.
    a.

  • 4. Data: 2010-03-09 21:53:32
    Od: PP <n...@n...pl>

    W dniu 2010-03-08 23:25, Wemif pisze:

    > Też tak miałem i o tym tu pisałem.
    > a.

    czy mam rozumiec, ze alior wyslal mi juz kolejna karte (obecna konczy
    sie z koncem kwietnia)? ale czy poki co stara moge wciaz placic, bo
    nowej jeszcze nie dostalem?

    jak aktywowac nowa i zdezaktywowac stara (jak juz dostane)?