  • 1. Data: 2009-11-04 22:35:42
    Temat: alior - kolejna ciekawostka niezgodnosc hasel klawiatura normalna i wirtualna
    Od: "eg" <e...@w...pl>

    Hej!

    Postanowilem zmienic haslo. W momencie zmiany wprowadzalem uzywajac
    klawiatury wirtualnej. Po wylogowaniu i przy probie logowania sie uzylem
    klawiatury zwyklej (kompa) i co.... lipa - haslo nie pasuje. Uzylem wiec
    wirtualnej i... poszlo. I nie sugerujcie, ze sie pomylilem. Wyprobowalem
    kilka razy - klawiatura wirtualna aliora jest niezgodna z klawiatura kompa.
    Pytanie tylko dlaczego? (Dodam, ze polskich liter w hasle nie ma a
    klawiature kompa mam ustawiona jako pl programisty).

    Jakies sugestie?

    I znow pozostaje mi pogratulowac aliorowi....

  • 2. Data: 2009-11-05 07:29:12
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Wed, 04 Nov 2009 23:35:42 +0100, eg napisał(a):

> [...]
    > kompa. Pytanie tylko dlaczego? (Dodam, ze polskich liter w hasle nie ma
    > a klawiature kompa mam ustawiona jako pl programisty).

    Spróbuj wybadać, które znaki są źle mapowane a jeżeli nie to zmień swoje
    hasło a to które zakładałeś wyślij do banku i poproś aby sprawdzili i
    ewentualnie naprawili.

    --
    xbartx

  • 3. Data: 2009-11-05 08:52:27
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <hcsvk1$22a9$1@news.ett.com.ua>, "eg" <e...@w...pl> wrote:

    > Jakies sugestie?

    He, he.
    Capslock?
    A jakie masz w hasle znaki poza literkami i cyferkami?

    TA

  • 4. Data: 2009-11-05 20:43:27
    Od: "eg" <e...@w...pl>

    > He, he.
    > Capslock?
    > A jakie masz w hasle znaki poza literkami i cyferkami?

    Capslock odpada.

    Mam inne znaki i to prawdopodobnie powoduje problem.